تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

لطف بزرگ میلیچ به استقلال

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال تهران صبح دیروز (شنبه) وارد ایران شد تا بعد از توافق با این باشگاه در تمرینات تیم شرکت کند!

هرویه میلیچ

رویداد۲۴ با بازگشت هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال به تهران پس از گذشت حدود دو ماه از ترک ایران و مذاکره برای تمدید قرارداد این سوال پیش آمده که آیا اقدام استقلالی ها برای  حفظ و استفاده از این بازیکن خارجی با توجه به مصوبه منع جذب مربی و بازیکن نقض قانون نیست؟

به گفته یک کارشناس حقوقی فوتبال به آخرین خبر  در مقررات نقل و انتقالات ایران فسخ قرارداد بازیکن مستلزم تکمیل و ثبت این فرم در سازمان لیگ است. (این امر شامل مربی نمی شود و مربی تابع مقررات نقل و انتقالات نیست) میلیچ یا هر بازیکنی تا مادامی که این فرم را تکمیل و ثبت نکرده باشد حتی اگر ماهها از تیمش دور باشد هم به منزله فسخ نیست و از این رو میلیچ بازیکن استقلال بوده و نیازی به عقد قرارداد دوباره با او نیست و قانونی هم نقض نشده است!

در واقع میلیچ با پر نکردن فرم فسخ کمک بزرگی به استقلال کرده در حالی که می توانست به راحتی با فسخ قرارداد همه مطالباتش را از استقلال بگیرد و یک پرونده تازه علیه این باشگاه در فیفا باز شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان