تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

کرایه‌های حمل و نقل افزایش پیدا می‌کند؟

استاندار تهران بر ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت کرایه‌های حمل‌ و‌ نقل عمومی در سال جدید پیش از تصویب کمیته تطبیق فرمانداری تأکید کرد.

کرایه‌های حمل و نقل افزایش پیدا می‌کند؟

رویداد۲۴  انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای حمل و نقل ترافیک استان تهران اظهار کرد: امروز بررسی و تحقق مطالبات صنفی رانندگان حمل و نقل عمومی در تهران که در شرایط کرونایی متحمل خسارت شدند ضروری است.

وی درباره مشکلات تاکسیرانان و مشخصاً بیمه تأمین اجتماعی آن‌ها گفت: باید سازمان تأمین اجتماعی ملزم به پرداخت حق بیمه رانندگان جدیدالورود است.

استاندار تهران ادامه داد: برای جبران کمبود درآمد رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی که ناشی از کرونا است که رانندگان متحمل شدند باید با بررسی دقیق ساز وکاری کارشناسی در این خصوص اندیشیده شود. همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر و استان تهران ضروری است و باید این اقدام از مسیر ستاد کرونای استان و همچنین از محل پرداخت یارانه دولتی و درآمد‌های عمومی شهرداری‌ها پیگیری کرد.

محسنی بندپی تصریح کرد: ایستگاه تاکسی خط مترو آزادگان به شاهد شهر شهریار به زودی احداث خواهد شد.

وی در پایان گفت: هر گونه افزایش قیمت در کرایه‌های حمل‌و‌نقل عمومی و به ویژه تاکسی پیش از تصویب و تأیید کمیته تطبیق فرمانداری‌ها که وظیفه تأیید مصوبات شورا‌های شهر را برعهده دارد غیر قانونی است و باید در این زمینه نظارت‌ها تشدید شود.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان