تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰

بادامچیان: سال ۱۴۰۰، سال پیشرفت محور چین، روسیه، ایران و هند است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: سال آینده سال پیشرفت محور چین، روسیه، ایران و هند است به شرطی که هند مسأله کشمیر را حل کند. سال آینده همچنین سال بحران برای سعودی‌ها و مزدوران آمریکا در منطقه و رشد مقاومت است.

بادامچیان: سال ۱۴۰۰، سال پیشرفت محور چین، روسیه، ایران و هند است

رویداد۲۴  اسدالله بادامچیان با بیان اینکه سال۱۴۰۰سال استفاده ملت از تجربیاتش است، اظهار کرد: امسال، سال رقابت‌های اصولی‌تر است، زیرا هرکس می‌خواهد بگوید که بیانیه گام دوم انقلاب را چگونه اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: امسال، سالی است که همه بحث‌ها درباره حل مشکلات مردم است بنابراین وقتی اراده به سمت حل مشکلات باشد، این مشکلات قابل حل است. من معتقدم که سال۱۴۰۰ سال حل مشکلات و پیشبرد اقتدار کشور است اگر همه با هم باشیم و کمک کنیم، سالی پر از سختی ها، اما پر از موفقیت‌ها خواهد بود.

این فعال سیاسی افزود: سال۱۴۰۰ سال بحران شدید آمریکا و اروپا است. آمریکا دچار ۲۴ تریلیون دلار بدهی است و تولید ناخالص داخلی اش پاسخگوی بدهی‌ها نیست، بنابراین مجبور به محدودنگری است. اروپا هم دچار بن بست است. سال آینده سال پیشرفت محور چین، روسیه، ایران و هند است به شرطی که هند مسأله کشمیر را حل کند. سال آینده همچنین سال بحران برای سعودی‌ها و مزدوران آمریکا در منطقه و رشد مقاومت است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان