تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

جزئیات بدهی عجیب استقلال؛ ۶ میلیارد + روزانه ۷میلیون!

باشگاه استقلال با بدهی جدیدی روبه‌رو شده که مبلغ آن تا لحظه نوشتن این خبر ۸۸۸ هزار درهم امارات است اما تا لحظه‌ای که شما خبر را می‌خوانید هزار درهم دیگر هم به آن اضافه می‌شود!

جزئیات بدهی عجیب استقلال

رویداد۲۴ سایت طرفداری روز گذشته نوشت احمد سعادتمند در زمان مدیریتش در استقلال از شخصی به نام احمدی برای باشگاه ۵۸۰ هزار درهم امارات پول قرض گرفته و حالا باشگاه بابت هر روز دیرکرد پرداخت این پول، باید هزار درهم جریمه بدهد.

بر اساس این خبر، سعادتمند در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه ۹۹ این قرض را دریافت کرده و یکی از کارمندهای باشگاه در ازای این قرض، چکی به ارزش ۲.۸ میلیارد تومان نزد قرض ‌دهنده گرو گذاشته است.


بیشتر بخوانید: ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال +عکس


احمد سعادتمند و مهدی نوروزی، معاون اقتصادی باشگاه نیز با دو امضا این چک را پشت‌نویسی کرده و ضمانت داده‌اند این پول تا ۱۱خردادماه به احمدی برگردانده شود.

در قرار و مدار طرفین آمده است که اگر باشگاه استقلال به هر دلیلی موفق به بازپرداخت پول نشود، باید بابت هر روز دیرکرد، هزار درهم پرداخت کند. بنابراین بدهی استقلال به این طلبکار از بهار سال گذشته تا روز دوشنبه ۱۶فروردین به ۸۸۸ هزار درهم (بیش از ۶ میلیارد تومان) رسیده و هر روز حدود ۷ میلیون تومان به آن افزوده می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان