تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

افت ۹ هزار واحدی بورس/ اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری سیمان داراب، سیمان مازندران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، صنعتی دوده فام و اعتباری ملل در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

افت شاخص بورسرویداد۲۴ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۹هزار و ۶۳۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۳۳هزار و ۷۲۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و ۴۵۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر یک هزار و ۵۲۰میلیارد تومان در بیش از ۱۴۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان داراب، سیمان مازندران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع شیمیایی ایران، بانک اقتصاد نوین و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴۱۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۰هزار و ۵۵۶میلیارد تومان در ۵۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۸۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، صنعتی دوده فام و اعتباری ملل بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان