تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پرواز‌ها به هند و پاکستان همچنان برقرار است؟ / آژانس‌های هواپیمایی: ما همچنان فروش بلیت به مقصد دهلی داریم

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌هایی که هند با فاجعه شیوع کرونا مواجه است، هنوز فروش بلیت پرواز به مقصد گوا ادامه دارد. این در حالی است که روز گذشته رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستادملی کرونا گفت: «همه پرواز‌های هند و پاکستان تا اطلاع بعدی و انتقال مسافر از راه دریا هم ممنوع است.»

فروش بلیت برای سفر به هندرویداد۲۴ بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌هایی که هند با فاجعه شیوع کرونا مواجه است، هنوز فروش بلیت پرواز به مقصد گوا ادامه دارد. این در حالی است که روز گذشته رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستادملی کرونا گفت: «همه پرواز‌های هند و پاکستان تا اطلاع بعدی و انتقال مسافر از راه دریا هم ممنوع است.»

اپراتور یکی دیگر از آژانس‌های هواپیمایی در همین رابطه اعلام کرده است: ما همچنان فروش بلیت پرواز به مقصد دهلی را داریم و فقط باید تست pcr داشته باشید.

در این رابطه محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه ما هیچ پروازی به هند و پاکستان از ساعت ۲۴ شب گذشته نداشتیم، گفت: طبق ابلاغیه و دستور ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ پروازی از مبدا و مقصد هند به ایران و یا بالعکس نداریم و آژانس‌هایی که در این مورد اقدام به فروش بلیت می‌کنند با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: طبق صحبتی که با مدیرکل نظارت آژانس سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت، مقرر شد با آژانس‌هایی که در این اقدام به فروش بلیت به مبدا به مقصد هند و پاکستان می‌کنند برخورد شود و البته فروش بلیت به صورت رزرو مشکلی ندارد؛ چرا که در حال حاضر محدودیت وجود دارد و ممکن است تا یکی دو ماه آینده این محدودیت‌ها برطرف شود؛ بنابراین برای فروش بلیت به صورت رزروی مشکلی وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه همچنین امروز تذکر جدی به یکی از درگاه‌های فروش اینترنتی بلیت در رابطه با فروش این بلیت‌ها و قرار دادن آن‌ها بر روی سایت‌های داده شد، افزود: هیچ آژانس و یا دفاتر فروش بلیتی حق ندارد، آگهی فروش بلیت هند و یا پاکستان را منتشر کند و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد خواهد شد.

ذیبخش با اشاره به آخرین پروازی که از مبدأ هند به کشورمان انجام شده است، گفت: آخرین پرواز بامداد روز شنبه انجام شد که در این پرواز ایرانی‌های حاضر در هند به کشور برگشتند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه هیچ پرواز مستقیمی به هند نداریم و یا اجازه ورود مسافران هندی به ایران را نمی‌دهیم، گفت: مسافران می‌توانند از کشور‌های دیگر مانند دبی و یا ترکیه به هند و یا برزیل بروند که در این رابطه مشکلی وجود ندارد.

او تاکید کرد: تمام مسافران این پرواز دارای تست PCR منفی بودند که در مقصد هم تست PCR از آن‌ها گرفته شد و جواب آن‌ها منفی بود.

ذیبخش همچنین درباره برگشت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از هند به کشور بیان کرد: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی هواپیمای وارش به کشور برمی‌گردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
ای بترکید شما و امثال شما که کم‌نیستید تو هر شغل و جایگاهی
نظرات شما
پیشخوان