تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی کارته مردان:

ملی‌پوشان ما مرد روزهای سخت هستند

سرمربی تیم ملی کارته مردان کشورمان گفت: قضاوت نامناسب داوران در لیگ جهانی آلمان در عدم کسب مدال پورشیب تاثیرگذار بوده است.
رویداد۲۴سرمربی تیم ملی کارته مردان کشورمان گفت: قضاوت نامناسب داوران در لیگ جهانی آلمان در عدم کسب مدال پورشیب تاثیرگذار بوده است.
 
شهرام هروی ضمن اشاره به اینکه تیم ایران با یک کاراته‌کا در لیگ جهانی آلمان حضور داشت، اظهار داشت: این رقابت‌ها از کیفیت فنی بالایی برخوردار بود و تمام کشورهای صاحب‌نام با ترکیب کامل پای به این مسابقات گذاشته بودند.

وی در خصوص عملکرد «پورشیب» در این رقابت‌ها گفت: دنبال توجیه نیستم اما به نظرم داوری‌ها در لیگ جهانی آلمان مناسب نبود و اگر سیستم ویدئو چک وجود داشت دست پورشیب به مدال می‌رسید.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب تیم نهایی شده یا خیر، تصریح کرد: تا حدود زیادی ترکیب نهایی شده، البته شاید به این نتیجه برسیم که در یک یا دو وزن، رقابت انتخابی برگزار کنیم.

وی در خصوص نتایج ملی پوشان در تورنمنت‌های تدارکاتی عنوان کرد: تیم‌ها در رقابت‌های تدارکاتی باید میزان آمادگی خود را بسنجند تا برای مسابقات رسمی آماده شوند و به نظرم نتایج رقابت‌های دوستانه نمی‌تواند به تنهایی ملاک خوب یا بد بودن یک نفر باشد. ما اولویت‌هایی برای انتخاب نفرات داشتیم که طبق آنها ترکیب را مشخص می‌کنیم.

هروی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بارها ثابت کردند که مرد روزهای سخت هستند و امیدوارم بتوانیم با دعای خیر مردم در رقابت‌های جهانی اتریش نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

گفتنی است رقابت‌های قهرمانی جهان کاراته، از 26 تا 30 اکتبر 2016 ( 5 تا 9 آبان ماه) در شهر لینز اتریش برگزار می‌شود.

منبع: میزان
برچسب ها: رویداد24 ، کاراته ، قضاوت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان