تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟

در حالی که شاخص کل بورس تهران امروز نزدیک به ۵ هزار واحد معادل حدود ۰.۴۲ درصد رشد کرد، ارزش سهام عدالت افزایش ۰.۵ درصدی را به ثبت رساند.

ارزش سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴  امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات سومین روز هفته (دوشنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۰)، شاهد روند روند نوسانی بود. امروز در یک ابتدا رشد کرد، سپس کاهش یافته و در نهایت روند رو به رشد به خود گرفت، به گونه‌ای که در پایان معاملات، شاخص کل با رشد ۵۲۶۱ واحد به رقم یک‌میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۴۷ واحد رسید. شاخص کل هم وزن اما، با افت ۱۱۶ واحدی معادل ۰.۳ درصد، عدد ۳۸۲ هزار و ۲۵۰ واحد را به نمایش گذاشت.

نمادهای «شستا»، «کچاد» و «وتجارت» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «فارس»، «فملی» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند.

«ومدیر»، «شستا»، «شپنا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند..

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۳۴۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۵ درصد معادل ۴۱ هزار و ۹۸۱ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۴۰۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۸۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۰۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۸۳۰ تومان معامله شد.

ارزش دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان