تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

بهترین تصاویر از المپیک توکیو ۲۰۲۰

المپیک توکیو ۲۰۲۰ روز ۲۳ جولای ۲۰۲۰ افتتاح شد. این بازی‌ها قرار است تا روز ۹ آگوست ادامه پیدا کند. المپیک توکیو ۲۰۲۰ که به علت شیوع کرونا با تعویق آغاز شد بدون تماشاچی در حال برگزاری است.

بهترین تصاویر المپیک توکیو ۲۰۲۰فوما ناکایاما از ژاپن نفر سوم مسابقه اسکیت خیابانی در المپیک توکیو ۲۰۲۰

رویداد۲۴ المپیک توکیو ۲۰۲۰ از ۲۳ ژوئیه تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ در توکیو، ژاپن برگزار می‌شود. در ابتدا قرار بود این بازی‌ها از ۲۴ ژوئیه تا ۹ آگوست  ۲۰۲۰برگزار شود، اما در مارس ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و اکنون نیز بازی‌ها بدون تماشاچی برگزار می‌شوند.

علی‌رغم اینکه برگزاری بازی‌ها برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی مجدد شد، اما این رویداد نام توکیو ۲۰۲۰ را برای اهداف بازاریابی و برند تجاری حفظ می‌کند.


بیشتر بخوانید: افتتاحیه المپیک توکیو در استادیوم خالی از تماشاگر


بازی‌های ۲۰۲۰ شاهد معرفی مسابقات جدیدی از جمله بسکتبال ۳ نفره و BMX آزاد، و بازگشت دوچرخه‌سواری مدیسون، بیس بال، و سافت‌بال است.

طبق سیاست‌های جدید کمیتهٔ بین‌المللی المپیک، که به کمیته برگزاری میزبان اجازه می‌دهد تا ورزش‌های جدیدی را به برنامهٔ المپیک برای تقویت مسابقات اصلی دائمی اضافه کند، در این بازی‌ها کاراته، سنگ‌نوردی، موج‌سواری، و اسکیت‌بوردینگ اولین بازی‌های المپیک خود را انجام می‌دهند. در تصاویر روز عکس‌های چهارمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ببینید.

منبع:reuters 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان