تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

نماینده مجلس: وضعیت استان بوشهر بحرانی است

بیشترین نیاز ما پزشک متخصص عفونی و نیروی استانی لازم و همچنین اختصاص اعتبارات کافی است، چون مسائل و مشکلات مالی به شدت بر روند کار سایه انداخته است.

نماینده مجلس: وضعیت استان بوشهر بحرانی است
رویداد۲۴ یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بحرانی خواندن این استان به لحاظ شیوع کرونا تاکید کرد که باید علاوه بر تعطیلی استان بوشهر جهت قطع زنجیره کرونا، پزشک متخصص و نیروی استانی فرستاده شود.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح آخرین وضعیت استان بوشهر از لحاظ شروع کرونا گفت: وضعیت کرونا در استان بوشهر به ویژه شهرستان دشتستان به شدت بحرانی است در حال حاضر بیمارستان شهید گنجی برازجان با سه برابر ظرفیت کار می کند و حدود ۳۰۰ بیمارستان روی تخت و صندلی پذیرش کرده که اکثر آن ها کرونایی هستند.

وی با اشاره به افزایش موارد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر افزود: باید دولت برای قطع زنجیره شیوع کرونا و جلوگیری از سرایت آن، استان بوشهر را تعطیل کند؛ انتظار می رود دولت هر چه سریعتر برای نجات جان مردم این اقدام را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: تغییر الگوی ابتلا به کرونا در کشور/ جوانان در خطر بیماری شدید و مرگ


نماینده دشتستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: با توجه به طولانی و فرسایشی شدن شیوع کرونا در کشور، شاهد کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم هستیم، لازم است مردم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از هرگونه تجمع پرهیز کرده و نظارت‌های لازم هم بر این امر صورت گیرد.

رضایی به جلسه فرمانداری شهرستان دشتستان اشاره و خاطرنشان کرد: تصمیم بر آن شد که حسینیه اعظم برازجان برای بیماران کرونایی تجهیز شده و تا بیماران علاوه بر بیمارستان در حسینه پذیرش و درمان شوند لذا بیشترین نیاز ما پزشک متخصص عفونی و نیروی استانی لازم و همچنین اختصاص اعتبارات کافی است چون مسائل و مشکلات مالی به شدت بر روند کار سایه انداخته است.

وی ادامه داد: به جای آن که دولت دوازدهم در هفته‌های آخر فعالیتش اعتباراتی جهت مقابله با کرونا اختصاص دهد بخش زیادی از اعتبارات را در حوزه عمرانی خرج کرد لذا توقع ما از دولت جدید توجه ویژه و جدی به موضوع مقابله با کرونا به ویژه در استان بوشهر است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان