تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

لغو اجرای طرح ترافیک از فردا سه شنبه

مقرر شد سه روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه که شامل روز‌های دوشنبه، سه شنبه وشنبه مورخ ۲۵، ۲۶و۳۰مرداد است نیز محدودیت‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود.

لغو اجرای طرح ترافیک از فردا سه شنبه

رویداد۲۴ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از لغو طرح ترافیک در روز‌های ۲۵ لغایت ۳۰ مردادماه خبر داد.

 سردار "محمد حسین حمیدی" بیان داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی‌ها در پایتخت، در روز‌های ۲۵لغایت ۳۰مردادماه، طرح ترافیک در این ایام در شهر تهران اجرا نمی‌شود و لغو شده است.

وی افزود: این تصمیم با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک‌ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روز‌های چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعاوعاشورای حسینی) و نیز تعطیلی روز جمعه و عدم اجرای محدودیت‌های ترافیکی شهر تهران در این روز‌ها گرفته شد.

رئیس پلیس راهور ترهانه بیان داشت: مقرر شد سه روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه که شامل روز‌های دوشنبه، سه شنبه وشنبه مورخ ۲۵، ۲۶و۳۰مرداد است نیز محدودیت‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس پایین آوردن و کاهش حجم مسافرین در خودرو‌های و وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران گرفته شده است وی از شهروندان خواست با توجه به لغو طرح ترافیک در شرایط بحرانی کرونا از تردد‌های غیر ضرور پرهیز کنند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان