تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

پنهان کاری در مورد انتقال مهدی قائدی/ چه کسی حقیقت را نگفت؟

مدیرعامل و سرمربی استقلال که هر دو به امارات سفر کرده بودند و در جریان انتقال مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی قرار داشتند، اعلام این موضوع را از هواداران تیم خود پنهان کردند.

پنهان کاری در مورد انتقال مهدی قائدی

رویداد۲۴ به نظر می‌رسد سرانجام پروسه ترانسفر مهدی قایدی با فروش این بازیکن به تیم شباب الاهلی امارات به پایان رسیده است و قایدی نیز در روزهایی که سکوت عجیب باشگاه را نسبت به این اتفاقات شاهدیم، پس از لو رفتن فیلم تمرینش با این تیم با انتشار پستی از هواداران استقلال خداحافظی کرد تا پرونده او در استقلال بسته شده باشد.

این اتفاق درست در حالی افتاد که شنبه شب فرهاد مجیدی بعد از خروج از باشگاه در جمع خبرنگاران و مقابل دوربین‌ها گفت؛ «اینطور که به من گفته‌اند فروش قایدی منتفی شده».

گذشته از سکوت باشگاه نسبت به این اتفاقات، ابهامات زیادی در خصوص این پروسه وجود دارد. فرهاد مجیدی پس از شکست در فینال جام حذفی راهی امارات شد که درباره آن توضیح داد در این سفر کارهای مربوط به استقلال را پیگیری می‌کند و برخی ها بر این عقیده بودند که همزمان با این سفر اولین رایزنی‌ها برای فروش قایدی هم صورت گرفته است.

سپس احمد مددی در سفری که علت آن از سوی رسانه‌های رسمی باشگاه پیگیری شرایط میزبانی استقلال در دبی اعلام شد، پیگیری‌های مربوط به ترانسفر قایدی را هم انجام داد و در حالی وی به ایران بازگشت که قایدی کماکان در دبی حضور داشتند.

فرایند این اتفاقات منجر به آن شد که قایدی و اطرافیانش به صورت تلویحی و مجیدی به صورت رسمی از منتفی شدن فروش قایدی خبر دادند، در حالی که شواهد نشان می‌دهد این انتقال همان زمان صورت گرفته بود.

پنهان کاری در مورد انتقال مهاجم استقلال/ یک فیلم همه چی را لو داد

سئوال مهمی که در این خصوص پیش می‌آید این است که مجیدی چرا گفت فروش قایدی منتفی شده است. آیا مجیدی از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال می‌افتد خبر نداشت یا واقعیت را از رسانه‌ها و هواداران پنهان کرد؟

پاسخ این سئوال باید روشن شود که آیا مددی واقعیت را از مجیدی پنهان کرده یا مجیدی با هماهنگی مددی واقعیت را از هواداران و رسانه‌ها پنهان کردند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی قائدی ، استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان