تاریخ انتشار: ۰۴:۲۱ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

پیشگویی‌های عجیب برای سال ۲۰۲۱

هرچند پدیده پیشگویی از نظر علمی قابل تایید نیست، اما پیرزن نابینا بلغارستانی پیشگویی‌هایی انجام داده که میتوان گفت بسیاری از آن‌ها به حقیقت پیوسته است.

سال ۲۰۲۱

رویداد۲۴  به نظر شما در سال ۲۰۲۱ کدام کشور به ابرقدرت دنیا تبدیل می‌شود؟ طبق پیشگویی‌های ‏ پیرزن نابینا به نام وانگا در این قسمت کمی در مورد سال ۲۰۲۱ و اتفاقات جدیدی که در آن رخ می‌دهد با شما صحبت می‌کنیم.

بابا وانگا یک پیرزن نابینا است که در سن ۱۲ سالگی نابینا شد و در سال ۱۹۹۶ از دنیا رفت، اما پیش بینی هایش در مورد چندین سال آینده وجود دارد. بسیاری از پیشگویی‌های او در سال ۲۰۲۰ و سال‌های قبل از آن درست در آمده است به همین دلیل قصد داریم در این بخش از نمناک پیشگویی‌های او را در سال ۲۰۲۱ هم ببینیم.

درمان سرطان

یکی از بزرگ‌ترین پیشگویی‌های وانگا برای سال ۲۰۲۱ این بود که نوآوری‌های جدید راهکاری درمانی برای تومور‌های سرطانی را پیدا می‌کند و راه جدیدی برای درمان این بیماری معرفی می‌شود و همچنین پیش بینی کرد که محققان در سال ۲۰۲۱ تحول بسیار جدیدی را ایجاد می‌کنند. البته پیشگویی‌های او تاریخ دقیقی ندارد، اما معمولا چیز‌هایی که می‌گوید به حقیقت می‌پیوندند و شاید چند سال آینده رونمایی شود.

بحران دموگرافیک

وانگا اپیدمی را در سال ۲۰۲۰ پیشگویی کرده بود. یکی از مشکلات اصلی جهان را هم در روسیه در سال ۲۰۲۱ به نام بحران دموگرافیک معرفی کرد که در آن تعدادی از مقیمان این کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۱ با مشکلات شدید روبرو می‌شوند. همچنین در مورد کاهش جمعیت روسیه در سال ۲۰۲۱ هم صحبت کرده بود که در این دوران این اتفاق افتاده است.

تهدید نظامی برای قسمت‌های شرقی

پیشگویی‌های این فرد نابینا در سال ۲۰۲۱ نشان دهنده بعضی از کشمکش‌های مذهبی در اروپا است و نشان می‌دهد که ممکن است تهدید نظامی برای مردم شرق و مسلمانان وجود داشته باشد و حتی ممکن است یک نظام بزرگ برای مبارزه با آن‌ها در اروپا آماده کار باشد.

این پیشگویی وانگا در سال ۲۰۲۱ شانس زیادی برای تحقق پیوستن دارد. این کشمکش در سال ۲۰۱۹ بین مسلمانان و اروپاییان به سطح جدیدی رسید. جالب است بدانید در سال ۲۰۲۰ کارتونی هم در این باره ساخته شد که در آن جنگ میان اروپایی‌ها و مسلمانان را نشان می‌داد.

کاهش قدرت آمریکا

وانگا پیشگویی کرده است که سال ۲۰۲۱ برای مقیمان آمریکا سال راحتی نیست و شاید آن‌ها شرایط سختی را پشت سر بگذارند. حتی ممکن است روسیه بر آمریکا غلبه کند و بتواند قدرت اول جهان شود. البته احتمال قدرت اول شدن کشور چین هم وجود دارد. به همین دلیل آمریکا دیگر از لحاظ اقتصادی مانند قبل نخواهد بود و مهم‌تر از همه اینکه بعد از دوره کرونا چین به اولین کشور دنیا از لحاظ اقتصادی تبدیل شد که نشان دهنده راست بودن این پیشگویی است.

بلایای طبیعی

یکی از مهم‌ترین پیشگویی‌های بابا وانگا بحران و بلایای طبیعی در سال ۲۰۲۱ است. او باور دارد که در این سال شما نه تنها اپیدمی و بیماری را تجربه می‌کنید و با بحران‌های طبیعی شامل زلزله و سیل هم مواجه هستید، بلکه آتش سوزی‌های جنگل هم ممکن است در بسیاری از نقاط دنیا اتفاق بیافتد که اکنون شاهد آن هم هستیم.

وانگاه همچنین پیش بینی کرده است که روسیه یکی از مهم‌ترین اعضای سیاست گذاران جهان تبدیل خواهد شد و می‌تواند مدیریت بسیاری از اقدامات را در دست بگیرد و به قدرت اول دنیا تبدیل شود.

موجودات عجیب

او همچنین پیشگویی کرده است که در ۲۰۰ سال آینده مردم با موجودات ناشناخته و عجیب و غریب زندگی می‌کنند، موجوداتی که در کیهان‌های جدید زندگی می‌کنند و ناگهان همه چیز برای آن‌ها برملا می‌شود؛ به عنوان مثال اینکه زندگی اولین بار در زمین چگونه شکل گرفت و مسائلی دیگر که این بسیار اتفاق هیجان انگیزی خواهد بود.
منبع: نمناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سرگرمی
نظرات شما
پیشخوان