تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

پاشنه آشیل دولت رئیسی از زبان یک اصولگرا

فعال سیاسی اصولگرا درباره لزوم بازگرداندن اعتماد عمومی به جامعه توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم رئیسی

رویداد۲۴ ولی داداشی نماینده مجلس دهم با اشاره به اهمیت بازسازی اعتماد عمومی در کشور بیان کرد:  رویکرد دولت باید راه اندازی کار مردم و حل مشکلات مردمی باشد. معتقدم که اگر مدیران جهادی روی کار بیایند که اولویت‌شان حل معضلات مردم به ویژه در مسائل اقتصادی باشد احتمالا ما بتوانیم اعتماد عمومی را به کشور بازگردانیم؛ زیرا اعتماد عمومی یکی از سرمایه‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی و محل اتکای نظام است.

داداشی تشریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دو رکن اصلی اعم از جمهوریت و دین مبین اسلام دارد که این رکن جمهوریت هم تکیه‌اش به اعتماد عمومی مردم بازمی‌گردد و دولت باید در این زمینه همت کند. اگر دولت در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی به مردم کمک کند البته نه کمک مادی نظیر یارانه؛ بلکه منظور من این است که دولت بتواند به معیشت مردم کمک کند و درآمد مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر افزایش یابد.


بیشتر بخوانید: رئیسی به سرنوشت روحانی دچار می‌شود؟


نماینده مجلس دهم توضیح داد: امروز حقوق معلمان و مدیران به گونه‌ای است که توان زندگی مناسب را ندارند، معیشت و دخل خرج مردم باهم  همخوانی ندارد، پس دولت باید با مدیران اقتصادی حوزه کسب و کار مشورت کند تا کسب و کار مردم رونق یافته و دخل و خرج مردم افزایش یابد و مردم اعتماد کنند به این دولت. معیشت و اقتصاد مردم پاشنه آشیل این دولت است و اگر بتواند این معضل را حل کند این اعتماد آسیب دیده را درست می کند.

وی درباره تاثیرات این امر هم بیان کرد: تاثیر این امر بسیار واضح است ،امروز شادابی در جامعه ما وجود ندارد و مردم صرفا برای خرج نان می‌دوند و همین امر باعث افسردگی در جامعه شده است. مشکل مردم در زمینه اقتصاد و مسکن حل شود شادابی در جامعه ایجاد خواهد شد و در دوره بعد انتخابات هفتاد درصد از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان