تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

نکونام منتظر استقلال است؟

 جواد نکونام پس از جدايي از تيم فولاد خوزستان با هيچ تيمي به توافق نرسيده و همين مسئله شايعاتي را به دنبال داشته است.

نکونام سرمربی جدید استقلال است؟

رویداد۲۴ پس از اينکه تيم فولاد خوزستان قهرمان جام حذفي شد کمتر کسي مي‌توانست پيش‌بيني کند که جواد نکونام از سرمربيگري اين تيم کنار برود؛ اما اين اتفاق افتاد و عبدالله ويسي جانشين اين مربي در تيم فولاد شد. در ادامه  از نکونام به عنوان گزينه‌ مربيگري برخي از تيم‌هاي ليگ برتري نام برده شد که تا به امروز او هدايت هيچ تيمي را نپذيرفته است. همين مسئله شايعاتي در خصوص اينکه نکونام گزينه سرمربيگري استقلال است را بيشتر کرده و وضعيت اين روزهاي استقلال و شايعاتي که در خصوص تغيير مديريت باشگاه شنيده مي‌شود هم باعث شده احتمال حضور نکونام در اين تيم بيشتر هم شود.

يکي از مهمترين چالش‌هاي حميد سجادي در وزارت ورزش، تعيين تکليف مديريت سرخابي‌ها است و به همين خاطر گفته مي‌شود نکونام در انتظار اين است که مديرعامل استقلال مشخص شود و پس از آن شايد بتواند به نيمکت اين تيم برسد. نتيجه بازي استقلال و الهلال مي‌تواند نقش تعيين کننده‌اي در اين خصوص داشته باشد و اگر آبي‌پوشان بتوانند مقابل الهلال پيروز شوند کار بزرگي انجام داده‌اند و  آن وقت است که مديرعامل آينده استثقلال کار سختي براي کنار گذاشتن مجيدي خواهد داشت.

شايد هر مربي ديگري به جاي مجيدي روي نيمکت استقلال مي‌نشست نکونام کار‌ آسان‌تري براي جانشيني او داشت؛ اما مجيدي به واسطه پشتوانه هواداراني که دارد مي‌تواند تا حدود زيادي حضورش در استقلال را تضمين شده ببيند؛ مگر اينکه اتفاق خاص ديگري رخ دهد.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان