تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش کاخ سفید به انتصاب چهره‌های جدید در وزارت خارجه ایران

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که به‌رغم انتصاب چهره‌های جدید در وزارت خارجه ایران، دولت آمریکا همچنان دیپلماسی را بهترین گزینه برای تهران می‌داند.

واکنش کاخ سفید به انتصاب چهره‌های جدید در وزارت خارجه ایران

رویداد۲۴  «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که به‌رغم انتصاب چهره‌های جدید در وزارت خارجه ایران، دولت آمریکا همچنان دیپلماسی را بهترین گزینه برای تهران می‌داند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص انتصابات جدید در وزارت خارجه ایران که برخی از آن‌ها مواضعی ضدبرجامی دارند، گفت که دولت آمریکا همچنان بر این باور است که دیپلماسی بهترین گزینه برای حل مسأله هسته‌ای ایران است.

ساکی افزود که مذاکرات وین باید در سریع‌ترین زمان ممکن از سر گرفته شود.

سخنگوی کاخ سفید گفت که «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا همچنان معتقد است که رویکردی مبتنی بر دیپلماسی، بهترین راه پیش رو است و بهترین گام، بازگشت به دوره‌ای است که در جریان قابلیت‌های هسته‌ای قرار داشتیم و می‌توانستیم همراه با شرکای بین‌المللی خود، از آن‌ها بخواهیم که پاسخگو باشند.

وی در ادامه گفت که واضح است که این به عهده وزارت خارجه ماست که تعیین کند که با دیپلماسی چه مسائلی محقق می‌شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
دیپلمات باز نشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
0
این اظهارات تلخ سخنگوی کاخ سفید ناشی از بی منشی استکباری دولت آمریکاست و مصداق بارز دخالت آشکار در امور داخلی و تجاوز به حریم مدیریتی جمهوری اسلامی ایران است که باید بازبان خودشان پاسخ محکم داده شود!دولت ایران مستقل و آزاد است و در اجرای سیاست خارجی و تحقق کامل اهداف خود نه تسلیم نقشه راه بیگانگان می شود و نه بدون برنامه است که برایش مشق شب بنویسند
شور انگیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
0
رویداد ! آمریکا چه نوع دولتییه؟ با ما دوسته؟ دشمنه.؟بی تفاوته؟ بی ضرره؟ لطفا روشنگری بفرمائید!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان