تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

5 نکته برای پیگیری با الگوریتم همیشه تغییر گوگل

تا کنون به خوبی درک شده است که الگوریتم های گوگل تأثیر زیادی در موفقیت وب سایت شما دارند. این الگوریتم ها بر اساس عناصری مانند وضوح ، سهولت پیمایش و استفاده از کلمات کلیدی ، محتوای شما را می خوانند و بر این اساس رتبه سئو سایت شما را رتبه بندی می کنند.

رویداد۲۴ تا کنون به خوبی درک شده است که الگوریتم های گوگل تأثیر زیادی در موفقیت وب سایت شما دارند. این الگوریتم ها بر اساس عناصری مانند وضوح ، سهولت پیمایش و استفاده از کلمات کلیدی ، محتوای شما را می خوانند و بر این اساس رتبه سئو سایت شما را رتبه بندی می کنند. از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)می توانید حرکت در این الگوریتم ها و ایجاد یک وب سایت با رتبه بالا را بیاموزید.

این الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال پیشرفت هستند. در حقیقت ، گزارش شده است که گوگل روزانه حدود دو بار به روز رسانی الگوریتم ها را انجام می دهد ، که سالانه حدود 600 به روز رسانی می شود. هدف از این به روزرسانی ها این است که کاربران را به مرتبط ترین و مفیدترین محتوا هدایت کرده و هرگونه سایت های اسپم را حذف کنید. در نتیجه ، این تغییرات می تواند بر دید و رتبه جستجوی شما و همچنین درآمد شما تأثیر بگذارد. متأسفانه ، Google همیشه در هنگام بروزرسانی اعلام نمی کند ، بنابراین اگر می خواهید محتوای خود را در بالای لیست جستجو قرار دهید ، نحوه ردیابی آنها را برای سئو سایت تضمینی یاد بگیرید.

سئو سایت

همگام شدن با گوگل مانند این است که سعی کنید برنامه واقعیت مورد علاقه خود را دنبال کنید. اگر حتی یک دقیقه به دور نگاه کنید ، می پرسید که چگونه شرکت کننده مورد علاقه شما از جزیره رأی داده است. به همین ترتیب ، ممکن است یک روز صبح از خواب بیدار شوید و در صورت عدم آمادگی ، وب سایت خود را در پایین رتبه بندی جستجو مشاهده کنید.

ما در تیم سئو ورد در صنعت چاپ دیجیتال سئو انجام داده ایم و توانستیم چاپ آرمانی را در چاپ دیجیتال به نتیجه دلخواه برسانیم البته در این صنعت همواره چاپ کاتالوگ در اولویت بوده و ما توانستیم با بهینه سازی سایت چاپ کاتالوگ دیجیتال را به صفحه اول بیاوریم و خوشبختانه ابزارها و تاکتیک های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند وب سایت خود را برای الگوریتم های گوگل بهینه کنید. در اینجا برخی از استراتژی ها برای حفظ محتوای خود در محل وجود دارد!

چاپ دیجیتال

1 از متخصصان سئو پیروی کنید.

با جریان مداوم به روزرسانی های گوگل ، غافلگیری آسان است. به همین دلیل است که اولین قدم برای همگام شدن با Google این نیست که خودتان تک تک به روز رسانی ها را دنبال کنید. بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت های سئو  در حال حاضر کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند. درست مانند نمایش های واقعیت ، الگوریتم های گوگل دارای پیروان مشتاق هستند که وقت خود را برای ردیابی و تجزیه و تحلیل به روز رسانی ها صرف می کنند. این متخصصان سئو  در مورد بزرگترین به روز رسانی ها تحقیق کرده و توضیح می دهند که چگونه ممکن است بر محتوای شما در آینده تأثیر بگذارد.

ساده ترین راه برای به روز بودن آخرین اخبار سئو این است که این سایت ها را به طور منظم بررسی کنید یا آنها را با خوراک RSS خود همگام سازی کنید. برخی از وب سایت ها حتی یک خبرنامه تهیه می کنند که می توانید برای دریافت در صندوق پستی ایمیل خود ثبت نام کنید. در هر صورت ، به خاطر داشته باشید که هنگام جمع آوری اطلاعات از این منابع اعتبار را در نظر بگیرید.

2مطمئن شوید که به روز رسانی معتبر است.

شما بدون تأیید اولیه ، کمی به شایعات افراد مشهور اعتقاد دارید ، درست است؟ همین قانون در مورد به روزرسانی های Google نیز صدق می کند. همراه با ردیابی تغییرات در هنگام وقوع ، متخصصان سئو  همچنین زمان خود را صرف بررسی و تلاش برای پیش بینی پیشرفت های بعدی می کنند. گهگاه شایعاتی مبنی بر بروزرسانی قریب الوقوع در صنعت سئو  منتشر می شود. این می تواند منجر به وحشت سازندگان محتوا شود ، به ویژه کسانی که منابع خود را قبل از ایجاد تغییرات شدید در وب سایت تأیید نمی کنند.

برای جلوگیری از این اتفاق برای شما ، وقت بگذارید و شایعات مربوط به به روزرسانی Google را برای خودتان تأیید کنید. اگر از منابع معتبر سئو پیروی کنید ممکن است برای شما مشکلی ایجاد نکند. با این حال ، همیشه این ایده خوب است که اطلاعات را در صورت امکان با یک مقام بالاتر تأیید کنید.

یکی از این اختیارات وبلاگ مرکزی وبمستر Google است که یک وبلاگ رسمی است که توسط Google اداره می شود. در حالی که این وبلاگ همیشه زمان به روزرسانی عمده را اعلام نمی کند ، ممکن است بتواند بینش مفیدی ارائه دهد. این منبع حاوی اطلاعات زیادی در مورد مسیری است که Google همچنان در آن حرکت می کند. وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر نیز می توانند ابزار مفیدی برای تأیید به روزرسانی ها باشند. مدیران ارشد Google ممکن است در مورد به روزرسانی ها قبل یا بعد از وقوع آنها اعلان کنند. پس از اطمینان از به روزرسانی ، مرحله بعدی این است که دریابید چگونه وب سایت شما تحت تأثیر قرار می گیرد.مثلا در صنعت گردشگری ما یک پروژه خوب به اسم توریاب داشتیم که با توجه به پاندمی تور استانبول را برای 20 ماه بهینه سازی نکردیم و از نتایج صفحه یک خارج شدیم

تور استانبول

3 بر داده های سئو  وب سایت خود نظارت کنید.

هنگامی که تغییر الگوریتم تأیید شد ، هنوز می خواهید قبل از تغییر وب سایت خود منتظر بمانید. در عوض ، چند روز یا حتی چند هفته را برای نظارت بر داده های سئو  خود صرف کنید تا ببینید چگونه وب سایت شما از تغییرات اخیر جلوگیری می کند. در حالی که همیشه باید در بالای داده های سئو  خود باشید ، مقایسه نتایج قبل و بعد از بروزرسانی به شما می گوید که چه تغییراتی را باید انجام دهید. این یک گام مهم است زیرا در برخی موارد ممکن است تغییرات لازم نباشد. رتبه بندی جستجوی شما ممکن است به طور کلی تحت تأثیر قرار نگیرد یا حتی در نتیجه به روز رسانی بهبود یابد.رعایت این رویکرد از ایجاد تغییرات غیر ضروری جلوگیری می کند. همچنین به شما زمان می دهد تا در صورت نیاز به تغییر استراتژی خود را برنامه ریزی کنید. هنگامی که آماده شروع تغییرات هستید ، می توانید به استراتژی بعدی بروید.

4هر بار یک تغییر در وب سایت خود ایجاد کنید.

وقتی نوبت به روزرسانی استراتژی سئو  شما می رسد ، حتی یک تغییر کوچک می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. با در نظر گرفتن این موضوع ، ایده خوبی است که به تدریج در وب سایت و محتوای خود تعدیل کنید. درست مانند یک آزمایش علمی ، شما می خواهید از تغییر بیش از حد متغیرها در یک زمان اجتناب کنید. در غیر این صورت ، درک اینکه کدام تغییرات موثرتر هستند و کدام یک ارزش آزمایش بیشتری ندارند ، دشوار می شود. همین امر در مورد پیاده سازی سئو  نیز صادق است.

5بر هدف نهایی تمرکز کنید.

حتی با کمک وبلاگ های سئو  و این تاکتیک های دیگر ، آماده سازی کامل برای یک بروزرسانی بزرگ Google دشوار است. با این حال ، اگر هدف نهایی را در نظر داشته باشید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه در مسیر درست حرکت می کنید. نقطه کلی تنظیمات الگوریتم مکرر گوگل ساده است: سریع آوردن کاربران به مرتبط ترین محتوا. این به معنای تمرکز بر برخی اصول اساسی است ، مانند ایجاد محتوای آموزنده و واضح و توجه به استفاده از کلمات کلیدی.

نظرات شما
پیشخوان