تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

قاچاقچی دختران ایرانی به اعدام محکوم شد

شهروز سخنوری، ملقب به الکس بر اساس رأی صادره از یکی از شعب دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.یوی سرکرده یک شبکه بین‌المللی تبهکاری است

شهروز سخنوری

رویداد۲۴  رأی بدوی در خصوص اعضای پرونده موسوم به «الکس» که با اقدامات صورت گرفته دست به قاچاق بین‌المللی انسان می‌زدند صادر شد. بر اساس رأی دادگاه، متهم ردیف اول و دوم پرونده به اعدام محکوم شدند.

همچنین بر اساس رأی دادگاه، ۵ نفر دیگر از اعضای این پرونده به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم شدند. گفتنی است؛ رأی دادگاه بدوی است و قابل فرجام‌خواهی در دیوان‌عالی کشور است.
بیشتر بخوانید: روایت تکان‌دهنده مهدی کوشکی از رئیس باند قاچاق دختران ایرانی + فیلم
شهروز سخنوری، ملقب به الکس سرکرده یک شبکه بین‌المللی تبهکاری است که به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشور‌های مختلف، با سازماندهی باند‌های فحشا و منکرات اقدام به قاچاق انسان به خارج از کشور کرده و عملیات‌های گسترده‌ای را در ارتباط با این عمل مجرمانه غیرانسانی انجام می‌داد.

فعالیت‌های مجرمانه این باند تبهکاری تحت رصد قرار گرفته و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
یعنی جسمش و روحش از هر حیوان کثیفی کثیفتره و خاک شرم داره این نجاست رو قبول کنه..اعدام براشکم بوده باید داخل جنگل به یک درخت بسته میشد و بدنش رو شهد مالی می کردند و مورچه های گوشتخوار رو بجانش می انداختن تا حداقل ذره ایی رنج اون دختران بی پناهی که در دام این شیطان کثیف گرفتار و به مکانهای فحشا می فروخته رو با درد گاز مورچه هایی که کم کم گوشت کثیف بدنش رو می خوردند حس میکرد.. کثافت شیطان صفت لعنت بر خودش نمیشه به پدر و مادرش لعنت بفرستیم حضرت نوح پیامبر خدا بود ولی پسرش کافر..
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان