تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

یحیی بالاخره تصمیمش را گرفت/ سید جلال حسینی نیمکت نشین می‌شود!

یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در دیدار امروز تیمش برابر گل گهر سیرجان، سید جلال حسینی را روی نیمکت بنشاند!

یحیی بالاخره تصمیمش را گرفت/ سید جلال حسینی نیمکت نشین می‌شود!
رویداد۲۴ پس از جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس این تیم در خط دفاعی مهره‌های خوبی جذب کرده و با حضور علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی در کنار سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علی شجاعی و مهدی شیری به نظر می‌رسید در خط دفاعی با چالش چندانی روبرو نشود، اما تمام پیش بینی‌ها اشتباه از آب درآمد.

یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در دیدار حساس با الهلال عربستان از زوج سید جلال حسینی و فرشاد فرجی استفاده کند، اما این زوج در بازی مورد اشاره چندان موفق نشان نداد.

کاپیتان پرسپولیس البته درآن دیدار نمایش نسبتا قابل قبولی در میان بازی نومید کننده اغلب بازیکنان این تیم داشت.

در ادامه و در مسابقات لیگ برتر نیز سرمربی پرسپولیس باز به همین زوج سید جلال حسینی و فرشاد فرجی اعتماد کرد.

پرسپولیس در لیگ برتر نیز در ۳ مسابقه ابتدایی خود ۳ گل خورد تا یحیی گل محمدی نگران وضعیت خط دفاع تیم خودش شود.

شکست تلخ و دوباره در شهر اراک عاملی شد تا سرمربی پرسپولیس تصمیم خودش را گرفته و در دیدار با گل گهر سیرجان، سید جلال حسینی را نیمکت نشین کند.

کاپیتان پرسپولیس در ۴۰ سالگی به سر می‌برد و چهره‌ای نادر در فوتبال است که توانسته تا این سن و سال دوام بیاورد.

درهمین راستا اخبار دیگری حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است پس از ۴ دیدار سنگین و ۹۰ دقیقه‌ای سید جلال حسینی برابر تیم‌های الهلال عربستان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در مصاف با گل گهر سیرجان به مدافع با تجربه و ۴۰ ساله خود استراحت بدهد.

این یک شیوه مرسوم در دنیای فوتبال است و مربیان به بازیکنان پا به سن گذاشته و با تجربه خود به رغم اعتقادی که دارند هر دو یا سه بازی در میان استراحت می‌دهند.

از آنجایی که علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی تازه به پرسپولیس پیوسته و هنوز با سایر نفرات خط دفاعی هماهنگی لازم را ندارند بنابراین یحیی گل محمدی در ۴ دیدار گذشته تیمش در ایران و آسیا از زوج سید جلال و فرشاد فرجی استفاده کرد.

اینکه یحیی گل محمدی تصمیم به تغییرات اساسی در خط دفاع خود گرفته یا اینکه خواسته است به سید جلال حسینی پس از چند بازی پرفشار استراحت بدهد در آینده مشخص می‌شود!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان