تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

بازگشت آلودگی به هوای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از فردا دوشنبه تا چهارشنبه ۱۹ آبان در مناطق شهری و پرتردد روند تدریجی افزایش آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

آلودگی هوای تهران

رویداد۲۴ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز(۱۶ آبان ماه) با خروج تدریجی سامانه بارشی وضعیت جوی استان تهران، آسمانی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در پاره‌ای نقاط گاهی با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد و از بعد از ظهر با کاهش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ آبان ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم و در مناطق شهری و پرتردد همراه با روند تدریجی افزایش آلاینده‌های جوی مورد انتظار است. در روز پنج‌شنبه (۲۰ آبان ماه) با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین طبق پیش بینی ها، طی ۴ روز آینده افزایش نسبی دما در استان تهران رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید: شرایط آخرالزمانی برای آلودگی هوا در انتظار تهران/ بودجه حل آلودگی روی کاغذ ماند


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی‌سنجی فیروزکوه با بیشینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۷ آبان ماه) صاف با احتمال غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۱۵ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس‌فردا (۱۸ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به  ۱۶ و ۸  درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان