تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

اجرای تغییرات در پارک طبیعت پردیسان

سرهنگ جمشید محبت خانی از اجرای تغییراتی درترددخودروها در«پارک طبیعت پردیسان» به‌منظور رفاه حال ورزشکاران و خانواده،با دستور ریاست سازمان خبر داد .
اجرای تغییرات در پارک طبیعت پردیسان
 
 
رویداد۲۴ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست؛فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست در خصوص اجرای تمهیداتی که برای بهبود وضعیت تردد خودروها در پارک طبیعت پردیسان و اطراف ساختمان سازمان حفاظت محیط‌زیست انجام‌گرفته تصریح کرد :ازهمکاری همکاران سازمان و ارباب‌رجوع که در اجرای طرح جداسازی تردد خودروها از مسیر ورزشی و پیاده‌روی پارک طبیعت پردیسان همکاری داشته‌اند کمال تشکر رادارم ،ضمن اینکه ما در امسال و سال گذشته شاهد افزایش حضور و استقبال مردم برای ورزش و پیاده‌روی در پارک طبیعت پردیسان هستیم .

وی افزود :پیش‌ازاین نیز شلوغی و تردد در پارک ما را نگران کرده بود،که متأسفانه حدوداً یک ماه پیش تصادفی با یک دونده‌ای که در حال ورزش کردن بود رخ داد،که بازتاب خوبی نداشت ، لذا بعدازاین اتفاق با دستور ریاست سازمان و راهکارهایی که احصاء کردیم و تصمیم گرفته شد که همکاران سازمان و مراجعه‌کنندگانی که با خودروی شخصی درتردد بودند به سمت پارکینگ سازمان هدایت شوند و حداقل در محل تلاقی خودروها با افرادی که در حال پیاده‌روی و ورزش هستند دیگر  شاهد حادثه‌ای نباشیم .

محبت خانی در ادامه گفت : این مسیر تردد خودروها به ورودی پارک از دو جهت پیش‌بینی‌شده است که از سمت ورودی اتوبان حکیم و اتوبان همت قابل‌دسترسی خواهند بود .

در پایان فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گفت : از عزیزانی که پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده نسبت به این طرح دارند ما را مطلع کنند تا در اجرای هرچه مفیدتر اقدامات لازم مبذول شود.
منبع: سازمان حفاظت محیط زیست
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان