تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

قیمت پراید ۱۱۱ در مرز استثنائی ١٧٠میلیون

در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو شدت گرفته است و این افزایش قیمت‌ها بیشتر در بین خودرو‌های پراید موجود مشهود است.

رویداد۲۴  از روز گذشته تاکنون افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو شدت گرفته است و این افزایش قیمت‌ها بیشتر در بین خودرو‌های پراید بازار مشهود است.

به طوری که پراید ۱۱۱ از ۱۶۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز از ۱۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۲ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۴۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودرو‌های پژو موجود در بازار نیز این افزایش قیمت‌ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۸ میلیون تومان رسیده است و در بین خودرو‌های به نسبت ارزان‌تر بازار نیز خودرو‌های کوییک به طور متوسط در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شدند و کوییک دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در حالی امروز ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در روز گذشته به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت پراید ۱۱۱ در مرز استثنائی ١٧٠میلیون

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان