تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰
سرپرست باشگاه پرسپولیس:

بیشترین ضرر از رای گل‌گهر را پرسپولیس کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در پرونده اعلام رای مربوط به بازیکن گابنی گل گهر سیرجان، هیچ تیمی اندازه پرسپولیس ضرر نکرد.

صدری: بیشترین ضرر از رای گل‌گهر را پرسپولیس کرد

رویداد۲۴ سید مجید صدری درباره نشست امروز با شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: درباره سه موضوع با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردیم. اولین موضوع مربوط به حرفه‌ای سازی بود که بلافاصله قرار شد فردا یک جلسه با حضور آقایان عباسی و مصطفوی داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: جای تعجب هم دارد مصاحبه می‌کنند و حرف‌هایی را هم می‌زنند که باید به آن توجه شود. آقای عزیزی خادم هم خیلی جدی ایستاده بود که منافع و مصالح ملی خیلی برای من مهم است و اجازه نمی‌دهیم حق پایمال شود.

او درباره اعتراضات بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به داوری نیز تاکید کرد: مورد دوم مربوط به داوری بود. اشتباهاتی که در چند هفته گذشته باعث شد روند نتایج تیم عوض شود. عزیزی خادم هم تاکید داشت جلسه‌ای در این زمینه خواهد داشت تا موضوع را پیگیر شود.

صدری درباره رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اعلام نتیجه سه بازی گل گهر سیرجان به سود استقلال، سپاهان اصفهان و پیکان تصریح کرد: مورد دیگر هم رأی مربوط به بازیکن گابنی بود که بیشتر از همه، پرسپولیس ضرر کرده است. عزیزی خادم هم تعجب کرد قبل از اینکه رأی کمیته استیناف بیاید فضایی را ایجاد کردند که گویی این رأی قطعی است. او به ما قول داد که پیگیر این ماجرا می‌شود. به نظرم باید برای جلسه کمیته استیناف صبر کنیم و ببینیم کمیته استیناف هم آدم‌هایی هستند که دلشان برای فوتبال این کشور می‌سوزد و قطعاً آنچه حق هست را انجام می‌دهند. عزیزی خادم قول داد سه موضوع امروز را پیگیری شود.

او در پایان درباره زمان بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با توجه به مطالبات گابریل کالدرون خاطرنشان کرد: درباره ماجرای گابریل کالدرون یک کنفرانس خبری مفصل خواهیم داشت. خیلی توضیحات دارد. بلافاصله پس از تأیید تمام پرداختی‌ها که فقط ۴۵ هزار دلار مانده است پنجره باز می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان