تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۰۳ دی ۱۴۰۰

کارشناسی داوری پدیده و استقلال

کارشناس داوری گفت: داور بازی از دقیقه ۷۰ بازی را برای خود سخت کرد و یک خطای بی مورد را به ضرر پدیده گرفت که باعث اعتراض بازیکن پدیده شد و به او کارت قرمز نشان داد.

پدیده و استقلال

رویداد۲۴ حسین عسگری در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و پدیده اظهار داشت: بازی ساده‌ای بود و میثم حیدری اشتباه تاثیر گذاری انجام نداد. اگر برخورد‌هایی که در بازی اتفاق افتاد در محوطه جریمه رخ می‌داد و همین تشخیص‌ها را می‌داد جز اشتباهات مهم به حساب می‌آمد.

وی افزود: داور بازی از دقیقه ۷۰ بازی را برای خود سخت کرد و یک خطای بی مورد را گرفت و بازیکن پدیده خطایی انجام نداد. این خطا بی مورد منجر به اعتراض بازیکن پدیده شد و در نهایت او را به دلیل اعتراض از زمین بازی اخراج کرد که باعث درگیری در بازی شد. در دقیقه ۳ برخورد مهاجم استقلال با مدافع پدیده را خطا اعلام نکرد. اگر این برخورد در محوطه جریمه رخ می‌داد باید پنالتی اعلام می‌کرد. حیدری تحرک کمی در بازی داشت و نصف آن چیزی که باید بدود را ندوید. به هر حال اشتباهی نداشت که باعث تغییر نتیجه شود.


بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر بعد از بازی‌های استقلال و پرسپولیس


عسگری در مورد صحنه برخورد توپ به دست مرادمند که بازیکنان پدیده معترض به خطا هند و پنالتی شدند، گفت: دست بازیکن در حالت طبیعی بود و خطای هند صورت نگرفت و تصمیم داور به ادامه بازی درست بود.

کارشناس داوری در مورد درگیری‌های که در بازی اتفاق افتاد عنوان کرد: داور نمی‌توانست کار خاصی انجام دهد. علت این درگیری‌ها مشکلاتی است که پدیده دارد مثل، این تیم ۱۰ تا بازی انجام نداده ۳ مربی عوض کرده است و مشکلات مدیریتی که در این باشگاه وجود دارد باعث می‌شود که بازیکنان و کادر فنی تعادل لازم را در بازی نداشته باشند و از لحاظ روحی و روانی تحت فشار باشند و باعث درگیری می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: باشگاه استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان