تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

۲ پیشنهاد اروپایی برای مهاجم پرسپولیس

شنیدیم یک تیم پرتغالی و یک تیم بلژیکی خواهان جذب مهدی عبدی بهترین گلزن فعلی پرسپولیس شده‌اند.

مهدی عبدی

رویداد۲۴ سال گذشته مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با پرسپولیس تمدید کرد. مهدی عبدی که تا سال ۱۴۰۲ با پرسپولیس قرارداد داشت، پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه و ایجاد تغییراتی در آپشن‌های قراردادش، قرارداد خود را دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد. به این ترتیب مهدی عبدی تا سال ۱۴۰۴ بازیکن پرسپولیس است و بدون اجازه این باشگاه قادر به جدایی نیست.

مهدی عبدی که مدتی است درپرسپولیس نیمکت نشین شده است سال گذشته نیز با پیشنهادات خوبی از شرق آسیا مواجه شده بود.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در آن مقطع با دو سه پیشنهاد از تیم‌های متمول لیگ برتری مواجه شد. این بازیکن درآن زمان نیمکت‌نشین شده بود و برهمین اساس چند تیم برای جذب مهاجم سرخ‌پوشان با مسئولان این باشگاه تماس گرفتند. با این حال کادر فنی پرسپولیس مخالف جدایی عبدی بود و مهاجم مازندارنی سرخ‌پوشان در پرسپولیس ماندنی شد.

مهدی عبدی آخرین بار در ترکیب پرسپولیس مقابل تیم ویستا توربین به میدان رفت و اگرچه تلاش زیادی برای گلزنی داشت، اما موفق نشد دروازه این تیم را در جام حذفی باز کند. این موضوع باعث شد تا در بازی بعدی پرسپولیس در لیگ مقابل ذوب آهن، یحیی باز هم به عیسی آل کثیر اعتماد کرده و عبدی را روی نیمکت بنشاند. این گونه بود که در آن بازی زوج امید عالیشاه و عیسی آل کثیر در ترکیب حاضر شدند و البته که هیچکدام نیز موفق به گلزنی نشدند. در بازی با ذوب آهن مهدی عبدی دقیقه ۹۰ به جای آل کثیر وارد میدان شد.

همین موضوع باعث شد تا این گمان ایجاد شود که در بازی با سپاهان مهدی عبدی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و به جای آل کثیر بازی کند، اما باز هم گل محمدی عیسی را به عبدی ترجیح داد تا این بازیکن ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند.

حالا خبر می‌رسد این مهاجم جوان مازندرانی در دیدار تیمش برابر تراکتور تبریز بار دیگر روی نیمکت خواهد نشست. این درحالیست که مهدی عبدی توانسته است در فصل جاری ۴ گل بزند، اما ظاهرا کادرفنی پرسپولیس معتقد است او به اندازه کافی نمی‌دود و مدافعان حریف را پرس نمی‌کند. برهمین اساس امید عالیشاه به جای عبدی در خط حمله بازی می‌کند. البته شنیده می‌شود مهدی ترابی قرار است در بازی با تیم تبریزی زوج عیسی آل کثیر در خط حمله باشد.

با ادامه این روند آیا مهدی عبدی درپرسپولیس می‌ماند و برای پس گرفتن جایگاه خودش باز هم می‌جنگد یا اینکه تصمیم دیگری خواهد گرفت؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی عبدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان