تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد تند مسعود فراستی از حراج تهران + فیلم

کسی که ۱۴ میلیارد می‌دهد و اثر را می‌خرد اصلا می‌فهمد نقاشی چیست؟ پولش از کجاست؟ این چه بازی است که در می‌آورید.

حراج تهران

رویداد۲۴  مسعود فراستی منتقد سینما از حراج تهران که هفته گذشته برگزار شده بود، انتقاد کرد.۲۴ دی ماه حراج تهران در هتل آزادی برگزار شد، گران‌ترین اثر حراج که شاعر نشسته پرویز تناولی بود هم به قیمت ۱۴ میلیارد و ششصد میلیون تومان فروخته شد.

مسعود فراستی درباره حراج تهران گفت: من نمی‌دانم در چه مملکتی زندگی میکنم؟ در مملکتی که خط فقر زیر ده میلیون است و کلی ادم در مشکلات معیشتی هستند، یا مملکتی که در یک سالن کوچک ١۵٠ میلیارد پول جابجا می‌شود؛ برای اثری که مثلا هنری است که هیچکدام هنری نیستند، اینجا کجاست؟!

کسی که ۱۴ میلیارد می‌دهد و اثر را می‌خرد اصلا می‌فهمد نقاشی چیست؟ پولش از کجاست؟ این چه بازی است که در می‌آورید، که طرف فکر کند اثر واقعا هنری است و او چیزی نمی‌فهمد و فقط می‌فهمد گران است، نه عزیزم اثر هیچی نیست!

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسعود فراستی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
عاصی
|
Sweden
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
1
اینو درست گفتی اما مثالش خود تو هستی. مملکتی که رسانه به اصطلاح ملی اش تو را به عنوان کارشناس و منتقد فیلم بیاورد نمی فهمد هنر چیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
این آدم اون سابقه تند و غلیظ توده ای و تواب بودنش چطوری از خونه بیرون میاد ؟؟؟؟ خیلی بخدا رو میخواد که آدم برای دو روز زندگی دنیا به هیچ اصول اخلاقی و انسانی پایبند نباشه . اینجور آدمها مرامشون تابع باد هست . به امید انتشار
سامره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
بنظرم کاملا درست و به حق گفتن
نظرات شما
پیشخوان