تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

گل‌های ایران به عراق را اسکوچیچ و کریم باقری می‌زنند!

مرتضی کرمانی مقدم می گوید که یحیی گل محمدی را در پرسپولیس خسته و کلافه کردند تا مجبور به استعفا شود.

تیم ملی فوتبال ایران

رویداد۲۴ ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ معتقد است حالا باید وزیرورزش و جوانان به مشکلات پرسپولیس ورود کرده و به این تیم مردمی کمک کند. با مرتضی کرمانی مقدم درخصوص شرایط تیم ملی ایران هم گفت‌وگو کردیم که در زیر می‌خوانید.

از استعفای یحیی گل محمدی که خبردار شدید؟

متأسفانه یحیی را در پرسپولیس خسته و کلافه کردند تا مجبور به استعفا شود. به شخصه از شنیدن این خبر ناراحت شدم هرچند آقای درویش با آن مخالفت کرد. یحیی گل محمدی یک مربی کارنامه دارد و امتحان پس داده است و باید حمایت بیشتری از او صورت پذیرد.

رضا درویش مخالفت کرد اما مشکلات هنوز پا برجاست. بازیکنان بدون دریافت پول حاضر به تمرین کردن نیستند؟

من خودم به شخصه با اعتصاب موافق نیستم. تیم نتایج خوبی گرفته است و مدیریت جدید تازه آمده و یک مقدار فرصت می‌خواهد ...

الان ۱۵ روز گذشته اما هیچ فعالیت مثبتی از سوی مدیران و هیئت مدیره جدید دیده نمی‌شود؟

من می‌گویم بازیکنان حق دارند اما با اعتصاب موافق نیستم!

آخر راه دیگری برای زنده کردن پول و مطالبات وجود ندارد. دارد؟

بیشتر نگران هواداران هستم. چند روز دیگر سوپرجام برگزار می‌شود و پرسپولیس باید مقابل فولاد خوزستان بازی کند. به نظرم تمرین نکردن بیشتر به تیم لطمه می‌زند.


بیشتر بخوانید: شیوه عجیب استعفای گل محمدی/ یحیی از دسترس خارج شد!


اما قبول دارید پرسپولیس نیاز به تقویت هم دارد و بی پولی مانع خواهد شد؟

شنیدم یحیی گل محمدی لیست هم داده است. پرسپولیس باید تقویت شود و شکی نیست. اول پول این بازیکنان فعلی باید پرداخت شود و بعد مدیریت باشگاه درجهت تقویت تیم قدم بردارد. در نیم فصل معمولا سخت می‌توان بازیکن خرید ولی پرسپولیس و بازی در این تیم وسوسه کننده است و می‌تواند فوتبالیست ها را به سمت این تیم بکشاند.

در حال حاضر نقش پیشکسوتان پرسپولیس چقدر می‌تواند در بهبود این شرایط مؤثر باشد؟

هر یک به شکلی می‌توانند کمک کنند اما من معتقدم صرفا با حمله و کوبیدن یا نقد کردن نمی‌توان کمک کرد. گاهی امید و آرامش دادن می‌تواند مؤثرتر باشد. ما پیشکسوتان هم باید مثل چند سال گذشته به تیم آرامش بدهیم تا انشالله باز هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. از آقای سجادی هم می‌خواهم با حمایت بیشتر خود جلوی نابودی پرسپولیس را بگیرد. این تیم در ایران بهترین بوده و لایق بهترین هاست.

تا ساعاتی دیگر تیم ملی با عراق بازی دارد. شرایط را چطور می‌بینید؟

متأسفانه ما چند غایب سرشناس داریم و بازی در شرایط عادی برگزار نمی‌شود. ظاهرا کرونا و برف سنگین درترکیه که جلوی سفر مهدی طارمی را گرفت اولین حریف ماست! هرچند تیم ملی آن قدر بازیکن خوب دارد که نباید خیلی نگران بود.

عراق زمان شما قوی تر بود یا الان؟

مسلما عراق زمان ما که درجام جهانی مکزیک حضور داشت. تیمی‌قوی با ستاره هایی فوق العاده بود. این عراق با آن عراق زمین تا آسمان فرق می‌کند و بردن آن آسان تر است.

فکر می‌کنید نتیجه این بازی چه شود؟

(به شوخی) دو برصفر می‌بریم. یکی اسکوچیچ می‌زند و دیگری را هم کریم باقری! البته از شوخی گذشته ممکن است برخی بازیکنان مهم و کلیدی ما دراین دیدار نباشند اما با اختلاف ۲ گل انشالله برنده خواهیم شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان