تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

جزئیات قیمت انواع میوه در میدان مرکزی تهران

به گفته رئیس اتحادیه میوه و سبزی، قیمت کنونی هر کیلو سیب زمینی در میدان مرکزی ۸ تا ۱۴ هزار تومان است که با احتساب سود منطقی در خرده فروشی عرضه می‌شود‌ همچنین این مقام مسئول به شرح جدول زیر در قیمت سایر میوه‌ها را نیز ذکر کرد.

قیمت میوه و صیفی جات

رویداد۲۴ رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در حال حاضر هر کیلو سیب قرمز مراغه با نرخ ۱۲ تا ۱۷ هزار تومان، سیب زرد میانه ۱۸ تا ۲۸ هزار تومان، سیب قرمز دماوند ۸ تا ۱۵ هزار تومان، کیوی ۱۶ تا ۲۳ هزار تومان ،لیموشیرین ۱۶ تا ۲۵ هزار تومان و موز ۲۶ تا ۳۲ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می‌شود.
کارگر گفت: با توجه به آنکه در فصل زمستان خیار بوته‌ای تنها از منطقه جنوب به دست می‌آید؛ از این رو قیمت به سبب هزینه حمل و نقل بالا است.

این مقام مسئول قیمت کنونی هر کیلو خیار اصفهان را ۳ تا ۷ هزار تومان، خیار بوته ای را ۵ تا ۹ هزار تومان و خیار گلخانه را ۷ تا ۱۱ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در حال حاضر بازار میوه و صیفی به جز سیب زمینی آرام است و هیچ گونه نوسان قیمتی نداریم.

به گفته اتحادیه میوه و سبزی، قیمت کالاهای لوکس همچون توت فرنگی در نرخ نامه نیست، اما این امر بدان معنا نیست که جز سود مصوب نباشد و همواره فروشندگان ملزم به عرضه بر مبنای فاکتور هستند.

بررسی‌ها از سطح بازار نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو انار ۲۲ تا ۶۰ هزار تومان، انگور ۸۰ تا ۹۸ هزار تومان، پرتقال ۱۷ تا ۴۵ هزار تومان، نارنگی ۱۵  تا ۵۰ هزار تومان، خیار ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان، سیب ۱۵ تا ۶۵ هزار تومان، لیموشیرین ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان،کیوی ۲۳ تا ۴۰ هزار تومان، موز ۳۲ تا ۴۵ هزار تومان و توت فرنگی ۱۲۰ تا ۱۸۰ هزار تومان است.

قیمت میوه و صیفی جات

قیمت انواع میوه

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان