تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان:

قوانین انتخابات ما نیازمند اصلاحات جامع و جدی است

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: به دنبال اصلاح قانون هستیم و شورای نگهبان در بحث برگزاری انتخابات تجربیاتی دارد که حاضر هستیم در اختیار عزیزان در مجلس هستیم.

قوانین انتخابات ما نیازمند اصلاحات جامع و جدی است
رویداد۲۴ هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص اصلاح قانون انتخابات گفت: بله، اصلاح قانون انتخابات موضوعی است که بار‌ها و بار‌ها در شورای نگهبان بیان کردیم، قوانین انتخابات ما نیازمند اصلاحات جامع و جدی است. اصلاحاتی که باید نسبت به سیاست‌های کلی انتخابات صورت گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: ما نظرمان این است که در همه موضوعات اصلاحات باید صورت گیرد و به دنبال اصلاح جدی قوانین جامع انتخابات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات طبیعتاً از مجلس آغاز و اصلاح می‌شود و می‌دانم کمیسیون شورا‌ها در حال بررسی طرح‌هایی در این خصوص است و بار‌ها هم عرض کردیم شورای نگهبان در این چهل سال تجربیاتی دارند و حاضر هستیم سخاوتمندانه در اختیار عزیزان قرار دهیم.


بیشتر بخوانید: بازگشت هشدارآمیز/ علی لاریجانی رهبری میانه‌روهای ایران می‌شود؟


طحان نظیف درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: شورای نگهبان طی جلسات مختلف مصوبه مجلس درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان را بررسی و ابهاماتی را به این لایحه وارد کرد و مجلس باید این ایرادات را رفع کند.

وی تاکید کرد: در لایحه رتبه‌بندی معلمان ابهاماتی وجود دارد که اگر روشن شود، به نفع فرهنگیان و معلمان است تا در اجرا با مشکلی مواجه نباشد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
France
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
فکر کنم یه خبرایی باشه !!
حالا که میبینن مشارکتی تو انتخابات نیست و دروغشون تابلو شده میخوان کاری کنند که انتخاباتی در کار نباشه و ریاکاریهاشون بیشتر جنبه شرعی داشته باشه خاتمی و علم الهدی هم بر سر و صورتشون خواهند زد که خواهش میکنیم هرچه زودتر مملکت رونجات بدین ....
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان