تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

جلائی‌پور: آیا در دولت رئیسی کسی نیست که به وزیر «زیر متوسط و پرمدعای» وزارت کار تذکر بدهد؟

آیا در دولت رئیسی کسی نیست که به وزیر «زیر متوسط و پرمدعای» وزارت کار یک تذکر بدهد که هر سخنی را از دهانش نپراند. این بود طراز مدیر جوان انقلابی؟!

جلائی‌پور: آیا در دولت رئیسی کسی نیست که به وزیر «زیر متوسط و پرمدعای» وزارت کار تذکر بدهد؟

رویداد۲۴ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران اعلام کرده که «یک هزار مدیر» در وزارت کار «برکنار» می‌شوند (خبرگزاری تسنیم).

توجه کنید وزیر نمی‌گوید «تغییر» می‌کنند می‌گوید «برکنار» می‌شوند. این «برکناری هزار مدیر» (نه چند تا مدیر) این گزاره را در ذهن هر مخاطب ایرانی زنده می‌کند: که‌ای مردم ببینید در دستگاه‌های اداری کشور چه «دزد بازاری» است که در وزراتخانه‌ای که قرار است به بخش ضعیف جامعه رسیدگی کند هزار مدیر «برکنار» می‌شوند!

در حالی‌که در عالم واقعیت نمی‌تواند در یک وزارتخانه «هزار» مدیر ایرانی خاطی باشند. نظام اداری ایران در زمینه شایسته‌سالاری ضربه زیاد خورده (خصوصا از دوره احمدی‌نژاد به بعد)، ولی نه این‌قدر که در یک وزارتخانه‌اش هزار مدیر کار خراب باشند.


بیشتر بخوانید: ادامه اظهارات عجیب وزیر کار/ عبدالملکی و ماجرای فساد ۱۲۰۰ ‌سکه‌ای
آیا در دولت رئیسی کسی نیست که به وزیر «زیر متوسط و پرمدعای» وزارت کار یک تذکر بدهد که هر سخنی را از دهانش نپراند. این بود طراز مدیر جوان انقلابی؟!

وقتی وزیر کار که حجم عظیمی از منابع عمومی ملت زیر دست اوست چنین نابخردانه و غیرمنصفانه حرف می‌زند این سوال پیش می‌آید این تیپ افراد «به کجا و چه کسانی وصل‌اند» که چنین بی‌محابا می‌تازند. این «کسان» از این مدیران زیر متوسط چه سودی می‌برند؟

در پایان تاکید می‌کنم اینجانب یک نفر از این هزار مدیر در آستانه برکناری را در وزارت کار نه دیده‌ام و نه می‌شناسم، ولی با عقل سلیم هم می‌توان غلط بودن ادعای وزیر را فهمید و به مردم‌انگیزی وقیحش پی‌برد. این چه مدیریتی است که بنام انقلاب در این کشور می‌توانند هر حرف نامربوطی را بزنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
2
اینا همونائی هستند چون مدارک نداشتن در عرض دو هقته وضعیت کرونائی کشور رو با "" رعایت کامل پروتکل های بهداشتی "" از آبی به فوق قرمز رسوندن با تزریق 132 میلیون دز واکسن هنوز هم دنبال مراحل بالاتر هستن
رضا
|
France
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
2
رییسی و کابینه اش همگی زیر خط فقرند منظورم فقر اقتصادی نیست فقر دانش و تخصص !!!
البته این ویژگی مختص این دولت نیست کلا در این کشور ملاک سنجش برای کسب مقام مدیریت و وزارت تخصص و دانش نیست فاکتور دیگری تحت عنوان « ریش پرپشت و عمق رد مهر رو پیشانی» مهمترین ملاک سنجش کارایی افراد نه برای اداره سازمان تحت امر که برای تامین نیازهای یه عده ای خاص بحساب می آید ....
امیدی نیست ......
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان