تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

سپاهان با استعفای نویدکیا مخالفت کرد / بیانیه باشگاه: نگاه بلندمدتمان استفاده از سپاهانی‌های وفادار است

باشگاه سپاهان پس از استعفای محرم نویدکیا از سمت سرمربی‌گری این تیم، با انتشار بیانیه‌ای با این استعفا مخالفت کرد. سپاهان دلیل این مخالفت را «با توجه به نگاه بلند مدت باشگاه مبنی بر استفاده از سرمایه‌های بومی و سپاهانی‌های وفادار» اعلام کرده است.

سپاهان اصفهانرویداد۲۴ باشگاه سپاهان پس از استعفای محرم نویدکیا از سمت سرمربی‌گری این تیم، با انتشار بیانیه‌ای با این استعفا مخالفت کرد.

در این بیانیه آمده است:

"پیرو اعلام درخواست آقای محرم نویدکیا از هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای جایگزینی و واگذاری مسئولیت، طی دو جلسه با حضور اعضای محترم هیات مدیره و محرم نویدکیا ابعاد موضوع بررسی و ضمن تشکر از احساس مسئولیت و اهتمام و نگرانی ایشان نسبت به روند عملکرد، نتایج تیم و دغدغه هواداران ارزنده و وفادار، به اطلاع می‌رسانیم با توجه به نگاه بلند مدت باشگاه مبنی بر استفاده از سرمایه‌های بومی و سپاهانی‌های وفادار، ضمن تاکید بر ادامه فعالیت و انجام مسئولیت و تدوین راهکارهای تقویتی تیم و ارتقای ظرفیت‌های فنی ورزشی کادر فنی و اجرایی تیم جهت حضور در ادامه مسابقات و بازی‌های آسیایی، با کناره‌گیری آقای محرم نویدکیا مخالفت و برای ایشان در ادامه روند فعالیت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم. "

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان