تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

امام جمعه کرمان: آنچه در جشنواره فیلم فجر دیدیم همان نفوذ فرهنگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه در جشنواره فیلم فجر حرکتی را دیدیم که دل هر متدینی را به درد آورد گفت: این همان نفوذ فرهنگی است که از آن غافل شده است.

جشنواره فیلم فجر

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با توصیه نمازگزاران به رعایت هر چه بیشتر تقوای الهی و با گرامیداشت روز تربیت اسلامی و تشکیل نهاد تربیتی در آموزش و پرورش تصریح کرد: نگاه، حرف و هر حرکت معلم در کلاس درس بر دانش‌آموز تاثیرگذار بوده و معلم الگو است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه محتوای آموزشی در مدارس باید محتوایی در راستای تربیت اسلامی باشد و وظیفه آموزش و پرورش وظیفه بسیار سنگینی است یادآور شد: عده‌ای تلاش می‌کردند که آرام آرام سند ۲۰۳۰ را در آموزش و پرورش اجرایی کنند که ترویج فرهنگ غرب بود.

وی با تاکید بر اینکه تربیت اسلامی در آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید عملیاتی شود و حتما باید مراقبت کرد که فرهنگ غرب در بین فرزندان نفوذ نکند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در جشنواره فیلم فجر حرکتی را دیدیم که دل هر متدینی را به درد آورد گفت: این همان نفوذ فرهنگی است که از آن غافل شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان