تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

رضاییان: تسلیم نمی‌شویم/ گل نزنی، گل می‌خوری

هافبک راست پرسپولیس می‌گوید که تیمش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تسلیم نخواهد شد.

رضاییانرویداد۲۴ رامین رضاییان بعد از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم یکی از زیباترین داربی‌های اخیر بود. زیبایی فوتبال همین است. وقتی از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنید، ممکن است گل بخورید. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. به هواداران و کادر فنی به خاطر چنین تیمی تبریک می گویم. چیزی از ارزش‌های ما کم نشد. فوتبال همین است.

او با اشاره به عملکرد مهدی سیدعلی در داربی گفت: امروز یک چیز رعایت نشد. داور می‌توانست بهتر از این سوت بزند تا این تنش‌ها بین کادر فنی دو تیم و بازیکنان ایجاد نشود. داور موقعیت‌های ۵۰-۵۰ را به نفع استقلال سوت می‌زد. ما پرسپولیسی‌ها یاد گرفته‌ایم دنبال بهانه نباشیم. این فوتبال نشانه این است که رو به جلو می‌رویم. ما تسلیم نمی‌شویم. همه چیز در فوتبال امکان‌پذیر است.


بیشتر بخوانید: ترکیب استقلال در داربی ۹۸ پایتخت اعلام شد


مدافع راست پرسپولیس درباره اخراج یحیی گل‌محمدی به علت اعتراض به داور مسابقه گفت: درک می‌کنم. اگر دقت کنید همین سوت‌های کوچک باعث ایجاد این اتفاقات شد. قبل از گل، می‌خواستیم تعویض کنیم که داور اجازه نداد. آقای گل‌محمدی می‌خواست تعویض کند که جای بازیکن مصدوم ما پر شود اما داور اجازه نداد. این هم جزئی از فوتبال است و به کادر فنی خودمان تبریک می‌گویم.

رضاییان درباره اینکه تیمش می‌تواند به قهرمانی این فصل دست یابد گفت: همه چیز در فوتبال امکان‌پذیر است. با جان و دل برای هدفمان می‌جنگیم و امیدواریم به حقمان برسیم. به استقلال هم تبریک می‌گویم. دو تیم فوتبال زیبایی بازی کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان