تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
سازمان ملل خبر داد:

۱۲ میلیون نفر در اوکراین آواره شدند

مدیر کل سازمان بین المللی مهاجرت سازمان ملل متحد، در جلسه توجیهی خود در شورای امنیت گفت که بیش از ۱۲ میلیون نفر در اوکراین به دلیل جنگ به اجبار آواره شده‌اند که از این تعداد تقریبا ۵ میلیون نفر در کشور‌های همسایه هستند.

۱۲ میلیون نفر در اوکراین آواره شدند

رویداد۲۴ سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۱۲ میلیون نفر به دلیل جنگ روسیه علیه اوکراین آواره شده اند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، آنتونیو ویتورینو، مدیر کل سازمان بین المللی مهاجرت سازمان ملل متحد، در جلسه توجیهی خود در شورای امنیت گفت که بیش از ۱۲ میلیون نفر در اوکراین به دلیل جنگ به اجبار آواره شده‌اند که از این تعداد تقریبا ۵ میلیون نفر در کشور‌های همسایه هستند.

ویتورینو با اشاره به اینکه با افزایش حملات روسیه در اوکراین، نیاز‌های روانی بزرگسالان و کودکان افزایش می‌یابد، گفت که زنان و کودکان باید در برابر قاچاق انسان، سوء استفاده و خشونت جنسی محافظت شوند.


بیشتر بخوانید: بحران اوکراین و آینده نظم بین الملل/ بررسی سه سناریوی احتمالی


ویتورینو با بیان اینکه بیش از نیمی از کودکان در اوکراین آواره شده‌اند، از کشور‌هایی که میزبان کودکان اوکراینی هستند، خواست تا به شناسایی خردسالان بدون همراه کمک کنند و آن‌ها را با خانواده‌ها و اقوامشان ملحق کنند.

ویتورینو خواستار پایان دادن به تبعیض علیه همه پناهجویان شد و اظهار داشت که تبعیض بر اساس نژاد، قومیت، ملیت یا وضعیت مهاجر غیرقابل قبول است.

کلی کلمنتز، مسئول کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز گفت که تعداد پناهجویان اوکراینی به ۵ میلیون نفر رسیده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سازمان ملل ، اوکراین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
مرگ بر دیکتاتور پوتین جنایتکار
ناَشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
یه مشتی از افغانیت در.جنگ شوروی اوار ه ایران شدن حالا هم یه مشت اوکرایینی اونا رو هم به بهانه انسان دوستی واسه اینکه توی سیاست گول ملتهای جهان بزنید ولی پولشونو از سازمان ملل بگیرید وارد ایران کنید مثل همین افغانیا که اوردید شدن یه معضل بزرگ واسه کشوزمون
کرامت سلیمی
|
France
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
1
0
جنگ اوکراین نشان داد که ملتها ده ها سال است که به غلط تصور می کرده اند امریکا و روسیه ابرقدرتهایی هستند که می توانند هر جایی را خواستند در ان واحد نابود کنند و یا ظرف 24 ساعت هر منطقه یا کشوری را خواستند اشغال کنند.

این جنگ نشان داد که چقدر این ابرقدرتها پوشالی و مضحک هستند و فقط با فریب ملتها وجهه یک ابر قدرت را به خود گرفته اند.

این ابرقدرتهای دروغین و پوشالی برای بقای خودشان و ادامه تسلط بر دنیا جنگهایی را به ملتها تحمیل می کنند. تا هیچ ملتی پا نگیرد و همو.اره در فقر و بدبختی و عقب ماندگی باقی بمانند.

راه نجات ملتها افشای چهره دروغین این ابرقدرتهای خیالی و فریبکار و از خدا بی خبر می باشد.

برای افشای چهره انها باید بزرگترین دروغ انها یعنی سلاح خیالی هسته ای را فاش کرد تا هم سطح بقیه قرار گیرند و در پشت پرده دولتها را تهدید نکنند و از انها اخاذی نکنند.

شما می توانید با مقامات نظامی شجاع همچون سردار عزیز کشورمان جناب سردار علایی مصاحبه کنید و از انها بخواهید این دروغ را فاش کنند.

نگذارید دیر بشه و الا بعد از مدتی افراد روسی مستقر در ایران همچون رجب صفروف و لوان جاگاریان برایمان تصمیم خواهند گرفت و جنگ را به ما تحمیل خواهند کرد و مردم ایران هم همچون مردم اوکراین در به در و اواره خواهند شد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان