تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

استقلال از نعمت بزرگ پرسپولیس بی‌بهره است!

فرشاد فلاحت‌زاده معتقد است این تیم با دو امتیازی که در اصفهان و دیدار مقابل سپاهان از دست داد شاید به دردسر بیفتد.

تیم ملی فوتبال ایران

رویداد۲۴ فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تساوی استقلال و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوب و سنگینی بود. مهم این بود که استقلال در این بازی نبازد که این اتفاق هم افتاد. در دقایق آخر نیز بازی به نحوی از سوی استقلال جلو رفت که این تیم یک امتیاز بگیرد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند. سپاهان یک تیم مدعی و پرمهره است و کار را برای استقلال در این بازی سخت کرد. با این وجود فکر می‌کنم در این بازی خارج از خانه مقابل تیم مدعی سپاهان نتیجه خوبی برای استقلال حاصل شده است.

وی درباره حفظ رکورد شکست‌ناپذیری استقلال خاطر نشان کرد: اینجا بحث رکورد مطرح نیست. استقلال یک بازی سختِ خارج از خانه داشت که توانست تیم پرستاره سپاهان را متوقف کند. هر چند که از دست دادن دو امتیاز می‌تواند برای این تیم گران تمام شود. فکر می‌کنم استقلال در بازی‌های بعدی‌اش بتواند نتایج بهتری بگیرد. البته از سویی دیگر استقلال با حفظ رکورد شکست‌ناپذیری‌اش توانست از لحاظ روحی و روانی شرایط خوب خود را حفظ کند.


بیشتربخوانید: قانونی که قهرمانی را از پرسپولیس می‌گیرد و به استقلال می‌دهد!


بازیکن پیشین استقلال با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان و کاهش فاصله‌اش با استقلال به چهار امتیاز تصریح کرد: باید حواس‌ها خیلی جمع باشد که امتیاز دیگری از دست نرود. امسال پرسپولیس خیلی خوب کار کرده و شاید روان‌تر از استقلال هم بازی کرده است. این تیم دو سه بازیکن ملی‌پوش دارد که شاید استقلال از این نعمت بی‌بهره باشد. بازیکنان استقلال باید خیلی حواس‌شان را جمع کنند که امتیاز دیگری از دست ندهند.

فلاحت‌زاده یادآور شد: استقلال امسال جام حذفی را به راحتی از دست داد و در صورتی که قهرمانی لیگ را هم از دست بدهد، کار برای مجیدی خیلی سخت می‌شود. مجیدی بازیکنی بزرگ و محبوب برای استقلال بوده است و الان نیز برای هدایت تیم خیلی زحمت می‌کشد. او سرمایه استقلال است، ولی در صورت قهرمان نشدن در لیگ، کار برایش خیلی سخت می‌شود. من هم مثل خیلی‌های دیگر اعتقاد دارم، استقلال خوب نتیجه گرفته، ولی در مجموع خیلی خوب بازی نکرده است. البته تیم در بازی با سپاهان نمایش خوبی داشت. امسال هواداران از تیم فقط قهرمانی می‌خواهند و راه دیگری برای راضی کردن آنها جز قهرمانی وجود ندارد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان