تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

سه استقلالی علیه قهرمانی استقلال!

استقلال در سه هفته آینده به مصاف سه رقیب قدر می‌رود که هر سه مربیان استقلالی دارند و می‌خواهند یقه آبی پوشان را بگیرند.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم‌های شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم، مس و نفت مسجد سلیمان می‌رود و جالب این که سه بازی آینده این تیم با رقبایی است که مربیان استقلالی دارند و از انگیزه‌های زیادی برای متوقف کردن استقلال برخوردارند.

شاگردان مجیدی ابتدا در تهران به مصاف شهرخودرو می‌روند که توسط داود سید عباسی بازیکن سابق استقلال هدایت می‌شود. بعد از آن استقلالی‌ها دیدار سختی با فولاد و نکونام در اهواز دارند که خیلی‌ها این بازی را سخت‌ترین بازی استقلال می‌دانند.

سومین رویارویی استقلال با مربیان استقلالی هم مربوط می‌شود به بازی شاگردان فرهاد با آلومینیوم که توسط سید مهدی رحمتی هدایت می‌شود و طبعا مهدی هم مثل جواد انگیزه‌های بسیار زیادی مقابل تیم سابقش دارد.

استقلال اگر امتیازات لازم را از سه مربی استقلالی بگیرد با خیال راحت‌تر به مصاف مس و نفت مسجد سلیمان می‌رود، اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند مربیان سابق استقلال از این تیم امتیاز بگیرند و پرسپولیس هم بازی‌های باقی مانده را ببرد و قهرمان شود. جنگ قهرمانی مسلما در هفته‌های باقی مانده جذاب و دیدنی است، ولی مجیدی می‌گوید این ما هستیم که قهرمان لیگ را تعیین می‌کنیم چرا که سرنوشت جام در دست خودمان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان