تاریخ انتشار: ۲۲:۳۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵

کنایه‌های سعید جلیلی به دولت؛ باید سیمان را در منافذ فساد ریخت نه منابع قدرت

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه با عزم ملی باید سیمان را در منافذ فساد ریخت نه منابع قدرت، گفت: صبر از جنود عقل و جزع از جنود جهل است.
رویداد۲۴- نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه با عزم ملی باید سیمان را در منافذ فساد ریخت نه منابع قدرت، گفت: صبر از جنود عقل و جزع از جنود جهل است.

سعید جلیلی در آستانه یوم الله ۱۳ آبان در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز حاضر شد تا با موضوع «تنش زدایی یا تهدید زدایی» سخنرانی کند.

وی در ابتدای این برنامه اظهار داشت: صبر با اتکا به خدا معنی پیدا می کند نه اعتماد به کدخدا.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: برای دشمنی که توانایی های ملت را منشاء تنش معرفی می کند، تنش زدایی به سانتریفیوژ زدایی ختم نخواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرجام تنش زدایی یعنی خالی کردن تمام منابع قدرت ملت، تصریح کرد: ثمره تئوری اعتماد به کدخدا رفع تهدید موهوم از گذشته یا میوه خیالی در آینده است!

جلیلی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آنهایی که دل به ابر شتابان می بندند، بادهای بد عهدی ناکامشان می سازد.

وی افزود: به جای دل سپردن به بادهای باختر و ابرهای شتابان باید همت بر به کارگیری رودخانه زلال توان ملت داشت.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان با تاکید بر اینکه با عزم ملی باید سیمان را در منافذ فساد ریخت نه منابع قدرت، گفت: صبر از جنود عقل و جزع از جنود جهل است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: رفتاری که با جزع سیاسی شروع شود فرجام صبر جمیل را نخواهد داشت. صبر جمیل یعنی اراده و توان مقاومت داشتن و نباید با جزع، توانایی یک ملت را تحقیر و در اراده مقاومت یک ملت تردید ایجاد کرد.

جلیلی در پایان تاکید کرد: ایمان و اعتماد به نفس یک ملت مهمترین سرمایه ملی و چشمه جوشان منافع ملی است.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان