تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

جنگ مجازی استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها

در آستانه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر در فضای مجازی جنگ بزرگی میان هواداران سرخابی‌های پایتخت شکل گرفته است.

استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ تساوی استقلال برابر سپاهان و برد سرخ‌پوشان پرسپولیس در خانه مقابل پیکان و کاهش فاصله در کورس رقابت قهرمانی لیگ برتر باعث شده تا هواداران پرسپولیس به سراغ ماجرای پرونده اریک بایناما بروند و با بیش از ۱۲۰ هزار توییت در فضای مجازی، نسبت به بررسی مجدد این پرونده واکنش نشان بدهند.

با دستور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال پرونده بایناما مجدداً در کمیته استیناف در جریان قرار خواهد گرفت، اگرچه رییس کمیته استیناف مدعی شده باشگاه سیرجانی مدارک و ادله تازه‌ای را هم برای اثبات ادعای خود پیرامون بایناما ارائه نکرده است.

با این‌حال هواداران پرسپولیس با ایجاد کارزار و جنگ توییتری خواهان پس‌گیری برد انضباطی استقلال برابر گل‌گهر هستند، اتفاقی که می‌تواند فاصله دو تیم در صدر جدول را به ۲ امتیاز برساند.

اقدام متقابل هواداران استقلال پیگیری بحث رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی بود؛ به ویژه آن‌که حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو روز گذشته اعلام کرد که هیچ توافقی با پرسپولیس صورت نگرفته و مشخص نیست چرا که حکم کمیته استیناف پیرامون کسر امتیاز از سرخ‌پوشان اجرایی نمی‌شود!

صحبت‌های حیدرپور باعث شد تا با هشتگ پدیده گیت شب گذشته هواداران استقلال در توییتر مطالب خود را منتشر کنند و با این وصف در ۷۲ ساعت گذشته، جامعه هواداری فوتبال ایران وضعیت ملتهبی را داشته، از بحث گل‌گهر گیت و پرونده بازیکن گابنی تا موضوع رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی با شعار پدیده گیت!

در هفته بیست و ششم لیگ برتر استقلال میزبان شهرخودرو است و پرسپولیس در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و بعید است نتایج و آرای انضباطی فوتبال ایران تغییری کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان