تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

سکه عقب نشست؟/ آخرین تغییرات در بازار سکه

سکه در ابتدای روز شنبه واکنش شدیدی به پیش روی دلار داشت، ولی به تدریجی کمی فاز هیجان از بازار سکه رفت واین فلز گران بها به سوی محدوده ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی عقب نشست.

آخرین تغییرات در بازار سکه
رویداد۲۴ سکه بازان با قدرت توانستند از سد مقاومت ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کنند. عبور فلز گران بهای داخلی از مقاومت یاد شده موجب شد که سرعت خرید در بازار بیشتر شود و سکه به سوی مقاومت ۱۴میلیون و ۵۰۰ تومانی حرکت کند.

سکه در ابتدای روز شنبه واکنش شدیدی به پیش روی دلار داشت، ولی به تدریجی کمی فاز هیجان از بازار سکه رفت واین فلز گران بها به سوی محدوده ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی عقب نشست. با وجود افت قیمت فلز گران بهای داخلی در بازار پشت خطی، تحلیل گران فنی باور دارند تا زمانی که سکه بالای محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد، شانس قدرت نمایی خریداران بیشتر خواهد بود.

آخرین تغییرات در بازار سکه

رفتار هیجانی سکه از تغییرات حبابی این فلز گران بها نیز مشخص بود. حباب سکه در انتهای هفته گذشته در محدوده ۸ درصدی قرار داشت، ولی روز شنبه به بالای محدوده ۹ درصدی رفت. درست است که تقاضای هیجانی در بازار سکه بیشتر شده است، ولی هم زمان افزایش حباب میتواند زمینه ساز شوک به خریداران شود. به عنوان مثال اگر در روز جاری دلار کاهشی باشد، سکه می‌تواند به زیر خط ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برگردد و خریداران روز ابتدای هفته را نقره داغ کند.

آخرین تغییرات در بازار سکه

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت سکه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان