تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

پشت پرده عجله مجیدی برای رفتن از استقلال

فرهاد مجیدی پس از قهرمانی با استقلال، این تیم را به مقصد امارات ترک کرد.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی برای ترک استقلال چنان با عجله این کار را پیش برد که خیلی‌ها را یاد خداحافظی وی در دوران بازیگری انداخت. در آن زمان هم از دو سه روز قبل شایعه شده بود که مجیدی می‌خواهد در بازی با مس کرمان از مستطیل سبز خداحافظی کند که در نهایت این شایعه رنگ واقعیت به خود گرفت و کاپیتان استقلال ۴۸ ساعت بعد از به راه افتادن شایعه خداحفظی‌اش از فوتبال برای همیشه چهار گوشه زمین را بوسید. این بار هم درست در روز بازی آخر استقلال این شایعه راه افتاد که مجیدی بعد از قهرمانی، عزم سفر کرده و می‌خواهد تاریخ را تکرار کند!

بر همین اساس نیز ۴۸ ساعت بعد از پایان جشن قهرمانی آبی ها، سرمربی سابق استقلال با این تیم خداحافظی کرد و راهی امارات شد.

در این چند روز برخی‌ها به مدیریت این باشگاه انتقاد کردند که با توجه به قرارداد مجیدی با استقلال و در حالی که هنوز تکلیف نیمکت این تیم روشن نبود، چرا آجورلو با جدایی مجیدی موافقت کرد و حرفه‌ای‌تر این بود که اول تکلیف جانشین مجیدی مشخص می‌شد و سپس آجرلو موافقتش برای جدایی سرمربی تیم قهرمان را اعلام کند. طبق شنیده‌های خبرنگار فرهیختگان، مدیران الاتحاد الکلبا در پیشنهاد به مجیدی برای وی ددلاین۴۸ ساعته مشخص کرده بودند و مجیدی با هر ترفندی که بود جدایی اش را در کمترین زمان قطعی کرد. البته نامه شخصی مجیدی برای آجورلو و نحوه ادبیات او در پست اخیرش، در تصمیم و اقدام باشگاه استقلال بی تاثیر نبود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فرهاد مجیدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
2
بخاطر یک مشت دلار!!!!جایگاه استقلال رو که داره ،هروقت بخواد برمیگرده .این آجرلو رو باید انداخت بیرون.لابد چنددرصد به این آقا رسیده
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
2
مگه مجیدی بار اولشه استقلال به دلار عربها فروخت به شش هفته نرسیده اونجا اخراج میشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
2
0
به نظر شما به خاطر مصاحبه هاش بهش اجبار نکردن که بره چرا چرت تحویل مردم میدی خبرنهار هم خبرنهار با وجدان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
5
0
اوباکمک حمیدوداوران فدراسیون که نون خورهای سرپرست فدراسیون بودند،نتایجی گرفت که تکرارش محال خواهدبود،وفکر کرد که اگر بماندبه وسط بازیهانرسیده،جزء شعارحیاکن،تیم مارارهاکن چیزی نصیبش نخواهدشد،گفت برم حداقل آبروی خودراحفظ کنم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان