تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

وزیر اقتصاد: از مهر سال ۱۴۰۰ هیچ مصوبه‌ای برای ادامه پرداخت ارز۴۲۰۰ تومانی نداشتیم؛ هفت ماه با مجوز خاص رهبر انقلاب این اتفاق افتاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی با تصمیم همگرایانه از مهر سال ۱۴۰۰ هیچ مصوبه‌ای برای ادامه پرداخت ارز۴۲۰۰ تومانی نداشتیم و هفت ماه با مجوز خاص رهبر انقلاب این اتفاق افتاد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی

رویداد۲۴ایرنا نوشت:  وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی با تصمیم همگرایانه سه قوه حذف شده است، گفت: با همگرایی و همکاری سه قوه باید نقاط ضعف آن شناسایی و رفع گردد و ما در حال شناسایی این نقاط هستیم.

سید احسان خاندوزی که برای سفری دو روزه به اردبیل سفر کرده است، ظهر روز جمعه در شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تاکید بر اینکه همگرایی بسیار پرارزش‌تر از سایر مولفه‌هاست، گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با تصمیم همگرایانه سه قوه اجرا شد و این اقدام باید سال‌ها پیش اتفاق می‌افتاد.


بیشتر بخوانید: حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی چه تاثیری بر بازار مسکن دارد؟


وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: از مهر سال ۱۴۰۰ هیچ مصوبه‌ای برای ادامه پرداخت ارز۴۲۰۰ تومانی نداشتیم و هفت ماه با مجوز خاص رهبر انقلاب این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نیاز ضروری برای کشور بود، گفت: هرچند این طرح در اجرا نقاط ضعفی دارد، اما با همگرایی و همکاری سه قوه باید نقاط ضعف آن شناسایی و رفع گردد و ما در حال شناسایی این نقاط هستیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ارز 4200 تومانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان