تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

مورد عجیب استقلال؛ تا دلتان بخواهد گزینه داریم

فعلا وضعیت چنین است که در نبود اطلاع‌رسانی درست از سوی باشگاه این رسانه‌ها هستند که مدام گزینه‌هایی را به استقلال نزدیک و یا از آن دور می‌دانند.

تیم استقلال

رویداد۲۴فرارو نوشت: یک روز دیگر برای استقلالی‌ها بدون خبر خوبی سپری شد. تنها یک عضو هیات مدیره در مصاحبه‌ای همان حرف‌های تکراری را اعلام کرد که هواداران نگران نباشند و در هفته پیش رو تکلیف نیمکت استقلال مشخص می‌شود.

خیلی زودتر از آنچه هوادارن استقلال فکرش را می‌کردند باید به کف خیابان بیایند و درباره تیم‌شان دادخواهی کنند. فعلا که در چند کانال تلگرامی هواداران در حال هماهنگی برای تجمع فردا هستند. تجمع استقلالی‌ها البته چیز عجیب نیست، ولی در سال‌های اخیر بعد از بحران‌ها و نتیجه نگرفتن‌ها این اتفاق رخ می‌داد. این در حالی است که این تجمع اگر برگزارشود اولین تجمع دو هفته بعد از قهرمانی تیم است.


بیشتر بخوانید: گل‌محمدی ۲ جلسه محروم شد


نکته آزار دهنده برای استقلالی‌ها عملکرد ضعیف تیم رسانه‌ای استقلال است. باشگاه تا کنون دو بیانیه صادر کرده که هر دو پر از کلی گویی است و این مسئله اصلا برای هواداران استقلال خبر خوبی نیست. به ویژه اینکه رسانه‌ها مدام نام‌های مختلفی را برای نیمکت استقلال بیان می‌کنند.

نکته جالب در این میان هم این است که گویا استقلال به اندازه کافی گزینه برای جانشینی فرهاد مجیدی دارد که دستش خالی نباشد. به جز اسامی خارجی که مدام از آن‌ها یاد می‌شود استقلال کلی پیشکسوت در قامت مربی در تیم‌های مختلف دارد که تا کنون اخبار ضد و نقیضی در خصوص‌شان منتشر شده.

بعد از مذاکره ناموفق با جواد نکونام حالا نام دو بازیکن سابق استقلال هم به میان آمده. رضا عنایتی و سید مهدی رحمتی که هر دو در فصل گذشته مربی تیم‌هایی در لیگ برتر بودند. اما گزینه‌ها تنها به این اسامی ختم نمی‌شود.

در روز‌های اخیر برخی چهره‌های قدیمی استقلال هم به صورت خودجوش برای نشستن روی نیمکت این تیم اعلام آمادگی کردند. داریوش یزدانی با ادعای اینکه آجرلو او را رد صلاحیت کرده چند روز پیش خودش را گزینه مربیگری استقلال معرفی کرد. امروز هم آندرانیک تیموریان به صورت خودجوش مذاکره با استقلال را تکذیب کرد. علیرضا اکبرپور هم خودش را لایق مربیگری استقلال دانست.

فعلا وضعیت چنین است که در نبود اطلاع‌رسانی درست از سوی باشگاه این رسانه‌ها هستند که مدام گزینه‌هایی را به استقلال نزدیک و یا از آن دور می‌دانند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان