تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

۳ ستاره در صدر لیست استقلال

تیم‌های لیگ برتری به‌دنبال جذب بازیکنان جدیدی برای فصل پیش‌رو هستند و در این بین به‌طور طبیعی اخبار نقل‌وانتقالات دو تیم پرطرفدار پایتخت بیش از سایر تیم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

نقل و انتقالات استقلال

رویداد۲۴ تیم‌های لیگ برتری به‌دنبال جذب بازیکنان جدیدی برای فصل پیش‌رو هستند و در این بین به‌طور طبیعی اخبار نقل‌وانتقالات دو تیم پرطرفدار پایتخت بیش از سایر تیم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. تا الان پرسپولیس عملکرد کاملا موفق‌تری نسبت به رقیب خود داشته و بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته و آبی‌ها که با جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی به مشکل خورده‌اند فعلا تمرکزشان روی انتخاب سرمربی جدید است، با این حال چراغ‌خاموش مذاکرات با گزینه‌های مختلف را هم پیش می‌برند.

فصل گذشته دو تیم بر سر برخی بازیکنان رقابت جالبی داشتند تا جایی که مثلا بعد از انتقال امین قاسمی‌نژاد به استقلال (درحالی که گزینه حضور در پرسپولیس هم بود) آبی‌ها خود را برنده دربی نقل‌وانتقالات دانستند؛ هرچند این بازیکن کارایی چندانی هم برای استقلال نداشت و در میانه‌های راه جدا شد. حالا به‌نظر می‌رسد این رقابت جدی‌تر از فصل قبل در جریان است و دو تیم بر سر بازیکنان مختلفی ازجمله سجاد شهباززاده (مهاجم فصل گذشته سپاهان)، محمد خدابنده‌لو (هافبک فصل گذشته ذوب‌آهن) و سعید صادقی (هافبک فصل گذشته گل‌گهر) درحال رقابت هستند، رقابتی که معمولا باعث بالا رفتن بی‌رویه قیمت بازیکنان می‌شود.


    بیشتربخوانید: بمب نقل و انتقالات جایی می‌رود که پول بیشتری بدهد!


    به‌عنوان مثال صادقی که فصل گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای در گل‌گهر داشت به شاه‌مهره نقل‌وانتقالاتی این فصل تبدیل شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیربرنامه‌هایش ارقام بالایی برای انتقال این بازیکن در نظر گرفته و هربار در اخبار منتشره به یکی از سرخابی‌ها نزدیک می‌شود و رقمش هم بالاتر می‌رود! این مساله درباره دو بازیکن دیگر هم صدق می‌کند با این تفاوت که شنیده می‌شود هیچ‌کدام از دو باشگاه علاقه‌ای به هزینه کردن زیاد برای شهباززاده پا به‌ سن گذاشته ندارند و خدابنده‌لو هم ظاهرا به پرسپولیس نزدیک شده است اما درباره صادقی به‌نظر می‌رسد این رقابت تا روزهای آینده ادامه داشته باشد.

    جالب اینکه دیروز نقل‌قولی منتسب به معاون باشگاه پرسپولیس درباره توافق با صادقی منتشر شد که با واکنش مدیربرنامه‌هایش همراه بود و تاکید کرد تاکنون مذاکره و توافق با هیچ باشگاهی صورت نگرفته است! پیش‌تر درباره بازیکنانی مثل میلاد زکی‌پور و کاوه رضایی هم صحبت از علاقه هر دو تیم سرخابی اخباری منتشر شد اما انتقال هیچ‌کدام نهایی نشد و به مرحله منتفی‌شدن رسید؛ هرچند درباره رضایی هنوز امیدواری‌هایی وجود دارد که دوباره لباس آبی را به تن کند.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: استقلال تهران
    نظرات شما
    پیشخوان