تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

پنجره‌های لیگ برتری مدام بسته می‌شود

شکایت یک بازیکن دیگر باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی یک تیم لیگ برتر شد.

 نقل و انتقالات استقلال

رویداد۲۴فرارو نوشت: در حالی که بیست و یک دوره از رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال در ایران می‌گذرد همچنان بی‌نظمی مالی باشگاه‌های بزرگ ایران موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی می‌شود. بعد از مشکلاتی که تراکتور و پرسپولیس در این زمینه داشتند حالا خبر رسیده که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم بسته شده.

فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد پنجره نقل‌وانتقالات بین‌المللی باشگاه استقلال به دلیل شکایت محمدرضا آزادی مهاجم سابق این تیم و فعلی آلومینیوم اراک به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش بسته است. فدراسیون فوتبال نیز این نامه را در اختیار سازمان لیگ و باشگاه استقلال قرار داده است.


بیشتر بخوانید: اولتیماتوم ۷۲ ساعته پرسپولیس به مهاجم سپاهان


این در حالی است که تصور می‌شد حرفه‌ای شدن فوتبال در ایران بیش از هرچیزی روی روابط مالی اثر بگذارد و باشگاه‌ها به سمت درآمدزایی و خلق پول بیشتر حرکت کنند. اما آنچه در واقعیت اتفاق افتاده ارتزاق از پول‌های باد آورده و با منشاء دولتی است که موجب شده این باشگاه‌ها حساب و کتاب شفاف مالی هم نداشته باشند.

لیگ برتر ایران در حالی فصل نقل و انتقالات تابستانی‌اش را پیگیری می‌کند که دو تیم استقلال و پرسپولیس هر دو از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده‌اند. از قضا این دو تیم همچنین به دلیل عدم رعایت اصول حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا هم محروم شده‌اند.

چند ماه پیش که این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده بودند همه از حل ریشه‌ای مشکل این دو تیم حرف می‌زند. اما چند ماه فرصت لازم بود تا بدانیم که استقلال و پرسپولیس همچنان در همان مسیر اشتباه گام بر می‌دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیگ برتر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان