تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع‌الفعالیت شدند؟

یزدان عشیری رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «این خبر صرفاً نوعی گمانه زنی است و صرفاً بر اساس شنیده‌ها نقل شده است و صحت ندارد.»

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

رویداد۲۴ فرارو نوشت: خبری مبنی بر ممنوع کاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی در پی توقیف فیلم سینمایی «برادران لیلا» منتشر شده است، اما مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی این موضوع را رد و تاکید کرد تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

یزدان عشیری رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «این خبر صرفاً نوعی گمانه زنی است و صرفاً بر اساس شنیده‌ها نقل شده است و صحت ندارد.»


بیشتر بخوانید: انتقاد تند مجری معروف از بوسه جنجالی نوید محمدزاده در کن +فیلم


او ادامه داد: «اصل خبری که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متقن و قابل استناد است، خبر عدم احراز هویت فیلم سینمایی «برادران لیلا» تا اطلاع ثانوی است. این خبر را عطف به موضوعی که اکنون خدمت شما و مخاطبانتان اعلام می‌کنم، صحت موضوعش را در نقل مستقیم خبر از سوی ما در رسانه‌های کشور، به سادگی می‌توان تأیید کرد.»

یزدان عشیری تأکید کرد: «ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه دیگری است. رفتار محمدزاده حرکت غیرشرعی نبود، اما مغایر عرف بود که ممکن است کسانی هم عصبانی شوند. این حرکت تنبه می‌خواهد نه تنبیه. بهتر است هنرمندان ما از موقعیت‌های بین المللی به نفع فرهنگ این سرزمین استفاده کنند. تا این زمان هیچگونه جمع بندی رسمی درباره ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش انجام نشده است. هیچ منبع رسمی هم تا بدین لحظه در این باره صحبت نکرده و موضع گیری رسمی نداشته است.»

او در پاسخ به این موضوع که چقدر احتمال دارد نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل رفتارشان در حاشیه جشنواره کن ممنوع الکار شوند گفت: «در بحث‌های حقوقی معمولاً نمی‌توان با احتمال و، اما و اگر سخن گفت. در این بین توصیه می‌کنم مردم به گمانه زنی‌ها اعتنایی نکنند و به التهاب موضوع بیهوده دامن نزنند. سینمای ما در حال حاضر به قدر کافی مشکلات عدیده دارد و با چنین چالش‌هایی روبه روست که توصیه می‌کنم در این ماجرا با آرامش و خویشتن داری رفتار شود تا بیش از پیش به آرامش سینما کمک کنیم. دامن زدن به اخبار جعلی خوب نیست و تأثیر مثبتی هم در فضای جامعه ندارد. همین دامن زدن به موضوع شاید فضایی ایجاد کند تا ارزش گذاری دقیقی نسبت به رفتار سلبریتی‌های کشورمان در خارج از کشور انجام نگیرد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
کجای دنیا بخاطز بی گرفتن دوتا بازیگر ممنوع کار میشن!
نظرات شما
پیشخوان