تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

مهراب قاسمخانی: خوشحالم جای شما سه نفر نیستم

مهراب قاسمخانی، نویسنده سینما و تلویزیون در پستی از صحبت‌های مسعود فراستی، حسن عباسی و رائفی پور علیه سلبریتی‌ها به شدت انتقاد کرد.

مسعود فراستی، حسن عباسی و رائفی پور

رویداد۲۴ برترین‌ها نوشت: مهراب قاسمخانی، نویسنده سینما و تلویزیون در پستی از صحبت‌های مسعود فراستی، حسن عباسی و رائفی‌پور علیه سلبریتی‌ها به شدت انتقاد کرد.

وی در این باره نوشت:خیلی سخته که جزو سیستمی باشی که بدترین خاطرات مردم رو درست کرده، بعد وظیفه‌ات این باشه که زیرآب خواننده‌ای رو بزنی که مردم با آهنگاش بهترین خاطرات رو دارن و توی مهم‌ترین خاطرات زندگیشون ثبت شده.

سخته که خودت دلیل غم مردم باشی و زور بزنی کاری کنی که احساس شادی و افتخاری که یه فوتبالیست توی خاطره‌شون کاشته رو پاک کنی.

سخته که رفقات باعث سختی زندگی مردم باشن و شغلت این باشه که این سختی رو بندازی گردن سینماگرایی که مردم با فیلما و سریالاشون احساساتی شدن یا از ته دل خندیدن و آثارشون تو ذهنشون موندگار و جاودانه شده.

سخته که شونه به شونه کسایی باشی که هزاران هزار میلیارد اموال مردم رو خوردن و تنها سلاحی که علیه سلبریتی‌ها داری اشاره به دستمزد بالاتر از حد متوسطشون نسبت به دستمزد مردمی باشه که خودتون باعث فقر و خشمشون شدین.

سخته که هزاران نفر از همقطارات و فک و فامیلشون اقامت کشور‌هایی که شعار مبارزه باهاشون رو میدین داشته باشن و تو مجبور باشی به گرین کارت نهایتاً ده دوازده تا هنرمند و ورزشکار چنگ بزنی.

انصافاً جنگ نابرابر و سختیه. چنین تلاشی بدون داشتن یه ذره هوش و استعداد و خلاقیت و جذابیت و بدون انجام یه کار مفید توی زندگی، عین رفتن توی میدون جنگ بدون تفنگه.

خلاصه که واقعاً خوشحالم جای شما نیستم. حقیقتاً وظیفه سخت و اسفناک و طاقت فرسایی رو روی دوشتون گذاشتن.

برچسب ها: مهراب قاسمخانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
12
2
کلا سلبریتی یعنی من می تونم در مورد هر چیزی و هر کسی هر طور که خواستم نظر بدم، ولی هیچ کس حق نداره حتی در مورد بازی یا فیلمشون نظر بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
قربون دهنت که حرف دل ما را زدی
حسابگر
|
Canada
|
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
2
0
از قدیم گفتن از ماست که بر ماست . البته در مورد شماها باید گفت از خودتونه که بر خودتونه . پس زیاد سخت نگیر آقای قاسمخانی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
1
5
واقعآ جناب قاسم خانی راست میگه، شما فقط یک کم روی قیافه این سه نقر دقیق شو بعد ....توبه!
نظرات شما
پیشخوان