تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

پیشنهاد سنگین و وسوسه انگیز تیم صنعتی به یک پرسپولیسی

مطابق شنیده‌ها یکی از بازیکنان ناراضی پرسپولیس در تابستان جاری مهدی عبدی است.

مهدی عبدی

رویداد۲۴ این جوان قائم شهری فصل گذشته در شرایطی خاص باز هم بهترین مهاجم پرسپولیس بود. مهدی عبدی ۷ گل در لیگ برتر و ۲ گل در جام حذفی آن هم بدون پنالتی به ثمر رساند اما ...

این روزها شنیده می‌شود او از وضعیت خود ناراضی است و در حال حاضر مصدوم شده و نمی‌تواند در تمرینات تیمش حاضر شود. در همین راستا گزارشی تهیه کردیم که در زیر می‌خوانید.

تمدید قرارداد تا سال ۱۴۰۴

آذرماه سال ۱۳۹۹ و پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد مهدی عبدی ۵ سال دیگر تمدید شد. قرارداد او تا سال ۱۴۰۴ تمدید شد و بنابراین مهاجم جوان قائم شهری بدون اجازه باشگاه پرسپولیس قادر به جدایی نیست.

پیشنهاد تیم پرتغالی برای مهاجم پرسپولیس

اوایل تیرماه گذشته خبر رسید؛ مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه باشگاه پرتغالی «چاوز» قرار گرفته و این باشگاه با ارسال ایمیل به باشگاه پرسپولیس خواستار جذب این بازیکن شده است.

از قرار معلوم باشگاه چاوز پرتغال خواستار عقد قرارداد یک ساله به صورت قرضی با عبدی شد. باشگاه پرتغالی اطلاع داده بود که اگر عملکرد این بازیکن خوب باشد، قرارداد دائمی با او می‌بندد اما با توجه به اینکه عبدی با پرسپولیس قرارداد داشت به همین علت گل محمدی باید درباره ماندن یا جدایی اش تصمیم می‌گرفت.

مخالفت یحیی گل محمدی با جدایی مهدی عبدی

باشگاه پرتغالی خیلی جدی پیگیر مهدی عبدی شد. در همین خصوص فرانسیسکو ژوزه کاروالیو رئیس باشگاه چاوز نیز این موضوع را تأیید کرد و گفت: «چاوز به لیگ برتر نیامده که سقوط کند، آمده که بماند. ما می‌خواهیم بازیکنان خوبی به خدمت گیریم تا به هدف خود برسیم. ما به عبدی پیشنهاد داده‌ایم. می‌خواهیم یک مدافع وسط بخریم و یک نیرو به خط تهاجمی‌اضافه کنیم. در این خصوص باید حواسمان نیز به جیبمان باشد.»

مدیربرنامه‌های مهدی عبدی درآن مقطع خیلی تلاش کرد در این خصوص و صدور رضایتنامه این مهاجم با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکره کند. درویش مدیرعامل باشگاه نیز تصمیم گیری در این مورد را به یحیی گل محمدی واگذار کرد اما سرمربی پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرد.


بیشتر بخوانید: ۴ تیم لیگ برتری به دنبال بازیکن پرسپولیس


عبدی ماند و مسموم شد!

مهدی عبدی در پرسپولیس ماند اما در همان آغاز تمرینات پیش فصل پرسپولیس، او مشکل عجیبی پیدا کرد. این مهاجم مازندرانی در دو بازی تدارکاتی ابتدایی پرسپولیس برابر تیم های امیدهای این باشگاه و پیکان غیبت داشت و دلیل آن مسمومیت اعلام شد!

مصدومیت مهاجم پرسپولیس دردسر جدید گل محمدی

پرسپولیس در حال حاضر سه مهاجم تخصصی به اسامی، مهدی عبدی، حامد پاکدل و شرزود تمیروف در اختیار دارد اما شاید دردسر بزرگ این باشد که یحیی گل محمدی از پتانسیلی که در اختیار دارد نیز نتواند به طور کامل استفاده کند. بعد از اینکه حامد پاکدل به دلیل مصدومیت چند روزی در تمرینات این تیم غایب بود و به تازگی در اختیار یحیی گل محمدی قرار گرفته، اکنون مهدی عبدی جدیدترین مصدوم سرخپوشان لقب گرفته است.

عبدی در آخرین تمرین تیمش دچار آسیب دیدگی و با بررسی شرایط با دوری دو هفته ای از تمرینات گروهی مواجه شد تا در دیدارهای تدارکاتی آتی سرخپوشان از دسترس یحیی گل محمدی خارج شود.

دلخوری فروارد جوان پرسپولیس از دستمزد پایین!

قرارداد مهدی عبدی با پرسپولیس ۳ میلیارد تومان است. شنیدیم این مهاجم جوان از دستمزد نسبتا پایین خود به ویژه در قیاس با بازیکنان تازه وارد ناراحت و دلخور است. او که فصل گذشته را علیرغم تمام هجمه‌هایی که متوجه وی بود با ثبت ۷ گل در لیگ و دو گل در جام حذفی، کار را به پایان رساند، انتظار نداشت بازیکنان تازه وارد چندین برابر او قرارداد ببنیدند.

شماره ۱۶ دوست دارد به پرتغال برود!

هرچند مهدی عبدی مصاحبه و اعلام کرد در پرسپولیس می‌ماند اما فکرش را نمی‌کرد بازیکنان جدید ۴ برابر او قرارداد داشته باشند.او که ۹ گل در فصل گذشته آن هم بدون ضربات پنالتی برای پرسپولیس زد وقتی فهمید باشگاه چه پیشنهادی به گادوین منشا داده است ناراحت شد. شنیدیم دلخوری عبدی این بوده که منشا ۷ گل از روی نقطه پنالتی زده است و حالا باشگاه پرسپولیس با رقمی‌باور نکردنی دنبال اوست. هرچند این نقل و انتقال انجام نشد اما دلخوری مهدی عبدی بیشتر شد! او به تازگی به مدیربرنامه هایش نیز اعلام کرده است که برای گرفتن رضایتنامه اش تلاش کند زیرا دوست دارد به پرتغال برود!

چک سفید تیم صنعتی برای مهدی عبدی!

لطفا تعجب نکنید اما یک تیم صنعتی حاضر شده است چک سفید جلوی مهدی عبدی بگذارد تا خودش رقم بنویسد! شنیدیم تیم صنعتی که متوجه نارضایتی مهدی عبدی از دستمزدش در پرسپولیس شده است پیشنهاد سنگین و وسوسه انگیزی به او ارائه داده است.

باشگاه صنعتی حتی حاضر شده است کل غرامت مهدی عبدی تا سال ۱۴۰۴ ( اتمام قراردادش با پرسپولیس) را به باشگاه پرسپولیس بپردازد تا رضایتنامه این بازیکن را بگیرد.

با این وجود مهدی عبدی در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند و در حال حاضر ترجیح می‌دهد به اروپا و پرتغال برود. او می‌خواهد در سال جام جهانی با درخشش در لیگ پرتغال بتواند به تیم ملی دعوت شده و مسافر قطر شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان