تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین هتل‌های مشهد را بشناسید

شهر توریستی مشهد یکی از بزرگترین شهر‌های ایران است که به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری و زیارتی مختلف مانند حرم امام رضا(ع) به یکی از قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شده است، به همین بهانه در این مقاله قصد داریم تا بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های شهر مشهد را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های مشهد

رویداد۲۴ شهر زیارتی مشهد یکی از وسیع‌ترین شهر‌های ایران است که علاوه بر وسعت زیاد یکی از قطب‌های گردشگری ایران هم به شمار می‌رود. شهر زیارتی مشهد در طول سال، میزبان جمعیتی بالغ بر ۳۰ میلیون توریست و زائر از سراسر دنیا است.

علاوه بر وجود حرم امام رضا در شهر مشهد، جاذبه‌های گردشگری دیگری مانند اماکن تاریخی، طبیعت بکر، امکانات تفریحی، پاساژ‌های بزرگ برای خرید و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر در مشهد وجود دارد که باعث شده است این شهر زیارتی توریستی مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

در این گزارش به معرفی بهترین هتل‌های شهر مشهد پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد

معرفی بهترین هتل‌های شهر مشهد

هتل قصر طلایی شهر مشهد در سال ۱۳۷۶ در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع احداث شد. این هتل از ۱۱ طبقه و ۳۱۰ اتاق تشکیل شده است که در آن سوئیت و آپارتمان بنا شده است. در فروردین ماه سال ۱۳۹۰ نام این هتل مجلل به هتل قصر الماس تغییر یافت و در خرداد ۱۳۹۳ با گرفتن امتیاز پنج ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر طلایی مشهد دوباره تغییر نام یافت.

به گزارش جامعه ۲۴، هتل قصر طلایی مشهد از امکانات رفاهی خوبی مانند سیستم‌های صوتی و تصویری در سالن‌های سمینار، همایش و آمفی تئاتر برخوردار است که باعث می‌شود همایش‌ها، ویدئو کنفرانس‌های کشوری و کنفرانس‌های بین‌المللی در این هتل مجلل به بهترین صورت، برگزار شود.

این هتل بزرگ و مجلل امکانات رفاهی خوبی دیگری مانند استخر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، حمام ترکی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های کامپیوتری، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، سالن‌های زیبایی، بانک، خدمات راهنمای میهمانان، صرافی، کتابخانه، بیزینس سنتر، پزشک مقیم، خدمات لاندری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن و ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا را داراست.

هتل مجلل درویشی شهر مشهد

معرفی بهترین هتل‌های شهر مشهد

هتل مجلل درویشی بدون شک یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های شهر مشهد و ایران است. این هتل مجلل و لوکس از امکانات رفاهی خوب و دکوراسیون مجلل برای مسافران خود برخوردار است. هتل مجلل درویشی شهر مشهد در ۲۳ طبقه ساخته شده است که ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت دارد و این هتل لوکس در سال ۱۳۹۰ طراحی و ساخته شد.

نکته جالب در خصوص هتل مجلل درویشی این است که تنها هتل آتریوم کل شرق ایران است. آتریوم به معنای فضای باز میان دو ساختمان این هتل بزرگ و لوکس است. در این فضای شیک یک رستوران بزرگ با دکوراسیون بسیار گران قیمت به نام آتریوم طراحی شده است که با سقف شیشه‌ای و بلند خود فضایی زیبا و بی‌نهایت لوکس را برای مسافران هتل به وجود آورده است.

معرفی بهترین هتل‌های شهر مشهد

همچنین اتاق‌های هتل مجلل درویشی از سبک طراحی خاصی پیروی می‌کنند و برای هر کشور مطابق با فرهنگ و آداب آن کشور اتاق منحصر به فردی طراحی شده است به طور مثال در این هتل اتاق‌های دوبلکس ایران باستان، اتاق دوبلکس ایران اسلامی، اتاق دوبلکس هند، اتاق دوبلکس چین، اتاق دوبلکس مصر، اکونومی، استاندارد، اتاق‌های امپریال، اسپا و اتاق آینده وجود دارد.

همچنین واحد‌های اقامتی پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپا تاپ هم در این هتل وجود دارد که بسیاری از گردشگران از این ویژگی استقبال می‌کنند.

هتل چهار ستاره الماس مشهد

معرفی بهترین هتل‌های شهر مشهد

به گزارش جامعه ۲۴ ، هتل الماس شهر مشهد یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر است. در هتل الماس امکانات رفاهی خوبی مانند سرویس دهی در اتاق ها، اتاق بازی کودکان، سالن کنفرانس و کتابخانه به همراه چایخانه سنتی وجود دارد. همچنین در اتاق‌های این هتل امکانات خوبی مانند یخچال، تلویزیون و اینترنت رایگان وجود دارد. در این هتل فروشگاه و هایپر مارکت نیز تعبیه شده است و کافی شاپ و رستوران لوکس این هتل از دیگر امکانات رفاهی خوب هتل الماس مشهد است.

معرفی بهترین هتل‌های شهر مشهد

هتل چهار ستاره الماس شهر مشهد تا اماکن تفریحی این شهر با خودرو سواری مانند تا پارک شهربازی ۱۵ دقیقه، پارک کوهسنگی ۱۱ دقیقه، تا آرامگاه فردوسی ۳۵ دقیقه، تا مجتمع‌های خرید مشهد کمتر از ۲۰ دقیقه و تا مجموعه بزرگ پدیده شاندیز تنها ۳۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین شما می‌توانید با ۴ دقیقه پیاده روی به بازار رضا مشهدی برسید، اما این هتل استخر و سالن بدنسازی ندارد.

هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد

معرفی بهترین هتل‌های شهر مشهد

هتل پنج ستاره مدینه الرضا یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که در ابتدای خیابان شیرازی و در آستانه ورود به حرم مطهر امام رضا قرار دارد. هتل پنج ستاره مدینه الرضا در سال ۱۳۹۲ در ۱۲ طبقه با ۹ طبقه اقامتی و حدود ۳۲۰ اتاق طراحی و ساخته شده است. سبک طراحی خاص ایرانی – اسلامی در بخش‌های مختلف هتل مدینه الرضا مشهد از مهم‌ترین ویژگی‌ها و زیبایی‌های این هتل مجلل است.

در هتل مدینه الرضا مشهد امکانات خوبی مانند استخر، جکوزی، سالن ماساژ، سونا، کافی شاپ و سالن بدنسازی وجود دارد. همچنین در این هتل لوکس سه سالن پذیرایی برای ضیافت‌ها و برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

در این هتل سالن کنفراس با ۵۰ نفر ظرفیت وجود دارد که از بهترین و مجهزترین سالن‌های کنفراس برای برگزاری کنفراس‌های ملی یا بین‌المللی است. سالن آمفی تئاتر هتل مدینه الرضا نیز از بهترین سالن‌های همایش در شهر مشهد به شمار می‌رود که ظرفیتی بالغ بر ۲۵۰ نفر دارد.

معرفی بهترین هتل‌های شهر مشهد

به گزارش جامعه ۲۴، همچنین امکانات رفاهی و خوب دیگری در این هتل مانند آسانسور، صندوق امانات، لابی، کتابخانه، نمازخانه، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، اتاق بازی، خدمات خشک‌شویی و ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه اضافی وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی هتل مدینه الرضا مشهد فاصله کم آن با حرم امام رضا است.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان