تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

جنجال آواز خوانی پارسا پیروزفر برای بازیگر زن مشهور +فیلم

سکانسی از تازه‌ترین قسمت سریال «یاغی» با حضور پارسا پیروزفر و طنازطباطبایی پربازدید شد.

جنجال آواز خوانی پارسا پیروزفر برای بازیگر زن مشهور +فیلم

رویداد۲۴ سریال یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است،سریال یاغی برای سرویس نمایش خانگی ساخته شده‌است.سریال یاغی را محمد کارت کارگردانی کرده است ،سریال یاغی را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت با نگاهی به رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند.

سریال یاغی به سفر قهرمان شخصی از طبقهٔ کارگر می‌پردازد که گرفتار مشکلات طبقهٔ ممتاز جامعه می‌شود.سریال یاغی و بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.سریال یاغی در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به نمایش درآمد.

همزمان با انتشار قسمت پانزدهم سریال«یاغی» ساخته محمد کارت، سکانسی از این مجموعه که در آن پارسا پیروزفر(بهمن خان) ترانه ای را برای همسرش طناز طباطبایی(طلا) می‌خواند مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

یاغی روایت زندگی جوانی است گرفتار زاغه‌های جنوب شهر که می خواهد خود را از آن منجلاب نجات دهد. در این مسیر پارسا پیرزوفر(بهمن خان) که خود از خلاف‌کارهای کهنه‌کار است دست او را می‌گیرد و با نگاهی پدرانه سعی می‌کند او را به قله قهرمانی در ورزش کشتی برساند. نیکی کریمی، امیر جعفری، طناز طباطبایی،‌ فرهاد اصلانی،‌آبان عسگری و عباس جمشیدی‌فر از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پارسا پیروزفر
نظرات شما
پیشخوان