تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

در بازار رمز ارز چه خبر است؟

بیت‌کوین شبانه‌روز گذشته را با ثبت بازدهی صفر درصدی به‌پایان رساند و این رقم برای اتریوم مثبت نیم‌درصد به‌ثبت رسید

در بازار رمز ارز چه خبر است؟

رویداد۲۴ قیمت بیت‌کوین در ادامه نوسان محدود خود حوالی مرز ۲۱ هزار دلار، شبانه‌روز گذشته را با کاهش ۲۰ دلاری پشت سر گذاشت تا بازدهی روزانه آن تقریبا صفر باشد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه دوم مرداد درحالی ۲۱ هزار و ۲۵۰ دلار بود که دیروز خرید آن ۲۱ هزار و ۲۷۰ دلار تمام می‌شد. بیت‌کوین تقریبا یک هفته قبل از کانال ۲۴ هزار دلار به کف محدوده ۲۱ هزار دلار سقوط کرد و از آن زمان رفت‌وبرگشت‌های محدودی را تجربه کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر ثبت بازدهی صفر درصدی بیت‌کوین به‌عنوان رهبر بازار، همین رفتار را از کاردانو، شیبا و ترون شاهد بودیم، قیمت اتریوم رشد جزئی نیم‌درصدی را به‌ثبت رساند و دو درصد از ارزش دوج‌کوین کم شد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۲۵۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه دوم شهریور ۲۱ هزار و ۲۵۰ دلار به‌ثبت رسید. این رقم افت ناچیز و ۲۰ دلاری قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد و باید بازدهی روزانه BTC را تقریبا صفر درصد درنظر بگیریم. نوسان محدود بیت‌کوین در این مدت به شکلی بوده که بیشترین قیمت آن ۲۱ هزار و ۶۲۰ دلار به ثبت رسیده و کف آن تا ۲۰ هزار و ۹۹۰ دلار پایین آمده است. درقیاس با هفته قبل، اما شاهد شاهد ریزش ۱۱ درصدی قیمت بیت‌کوین هستیم، چون چهارشنبه قبلی خرید این ارز دیجیتال تقریبا ۲۴ هزار دلار آب می‌خورد. حالا قیمت بیت‌کوین چیزی نزدیک ۶۹ درصد با قله تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار فاصله دارد. همچنین حجم ۴۰۶ میلیارد دلاری معاملات آن معادل ۳۸ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتال برآورد می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۲۰ دلار

قیمت اتریوم امروز چهارشنبه دوم شهریور ۱۰ دلار نسبت به دیروز افزایش پیدا کرد و روی پله هزار و ۶۲۰ دلار ایستاد. صبح دیروز ارزش هر واحد اتریوم هزار و ۶۱۰ دلار بود و بازدهی روزانه این ارز دیجیتال مثبت نیم‌درصد محاسبه می‌شود. طی شبانه‌روز گذشته بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۶۶۳ دلار بوده و کف آن هزار و ۵۷۲ دلار به‌ثبت رسیده است. باوجود نوسان محدود قیمت اتریوم طی شبانه‌روز گذشته درقیاس با هفته قبل ارزش این ارز دیجیتال نزدیک ۱۵ درصد ریخته. قیمت اتریوم چهارشنبه گذشته، هزار و ۹۰۰ دلار بود. حالا اتریوم ۶۶ درصد با بیشترین قیمت تاریخی خود که رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار است، فاصله دارد. حجم ۱۹۷ میلیارد دلاری معاملات این ارز دیجیتال نیز معادل تسلط ۱۸.۵ درصدی آن به کل بازار برآورد می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد، قیمت دوج‌کوین در شبانه‌روز گذشته دو درصد کاهش پیدا کرد و بازدهی روزانه کاردانو، ترون و شیبا در این مدت صفر بوده است. قیمت دوج‌کوین صبح امروز چهارشنبه دوم شهریور ۰.۰۶۷ دلار بود و باتوجه به اینکه دیروز این ارز دجیتال ۰.۰۶۸ دلار معامله می‌شد، شاهد ثبت بازدهی روزانه منفی دو درصدی آن بودیم. دوج‌کوین درحال حاضر دهمین ارز دیجیتال مهم دنیا از نظر تسلط به بازار محسوب می‌شود و قیمت آن نسبت به هفته قبل ۲۰ درصد آب رفته است. قیمت شیبا طی شبانه‌روز گذشته روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار باقی مانده است و ترون صبح امروز مثل روز گذشته ۰.۰۶۵ دلار معامله شد. ارزش کاردانو هم بدون تغییر نسبت به دیروز، ۰.۴۵۵ دلار به ثبت رسید.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۴ هزار دلار

۲۱ هزار و ۲۷۰ دلار

۲۱ هزار و ۲۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۹۰۰ دلار

هزار و ۶۱۰ دلار

هزار و ۶۲۰ دلار

کاردانو

۰.۵۷۵ دلار

۰.۴۵۵ دلار

۰.۴۵۵ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۷ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۶ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

ترون

۰.۰۷۰ دلار

۰.۰۶۵ دلار

۰.۰۶۵ دلار

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ارز دیجیتال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان